مدیر دوره های تخصصی سازمان مدیریت صنعتی خبر داد:

آغاز ثبت نام ۳۰ دوره آموزشی مجازی و آنلاین جدید در سازمان مدیریت صنعتی

مدیر دوره های تخصصی سازمان مدیریت صنعتی گفت: ثبت نام دوره های جدید حضوری و مجازی سازمان مدیریت صنعتی برای فصل تابستان آغاز شد.

آغاز ثبت نام ۳۰ دوره آموزشی مجازی و آنلاین جدید در سازمان مدیریت صنعتی

به گزارش ایدرونیوز ، سید علیرضا شجاعی با اعلام این خبر، افزود: آموزش همواره یکی از وجوه به هم پیوسته خدمات سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک مدرسه حرفه‌ای کسب و کار بوده و هست.
وی ادامه داد: قریب شش دهه است‌ سازمان مدیریت صنعتی با هدف تقویت دانش نظری، توسعه بینش سیستمی و راهبردی و ارتقاء مهارت‌های کاربردی و تخصصی مدیریت، دوره‌های آموزشی متمایز خود را طراحی و ارائه می‌کند.
شجاعی با اشاره به اینکه واحد آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهدید ویروس کرونا را به یک فرصت برای توسعه آموزش های مجازی خود تبدیل کرد، افزود: با آغاز شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ۹۸ در سطح کشور این سازمان بلافاصله گسترش آموزش های غیرحضوری بر پایه پلتفرم های روز دنیا را در دستور کار خود قرار داد و توانست با اقدامات ضربتی در تقویت زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری ضمن برگزاری صدها کلاس آموزش مجازی و آنلاین در ماه های اخیر، در کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا در جامعه و به حداقل رساندن آسیب ها مسوولیت اجتماعی خود را ایفا نماید.
مدیر آموزش های تخصصی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی از راه اندازی بیش از ۳۰ دوره آموزشی جدید به صورت مجازی و برخط خبر داد و گفت: این دوره ها در حوزه های مدیریت، منابع انسانی، سازمان، مالی و حسابداری، بازرگانی و بازاریابی، تولید و عملیات و پروژه طراحی شده و به دو صورت عمومی برای علاقمندان و اختصاصی شرکت ها و سازمان ها برگزار می شود. وی افزود: این دوره ها علاوه بر حدود ۲۰۰ دوره آموزشی است که به صورت حضوری یا نیمه حضوری برگزار می شود.
یادآور می شود، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی می توانند با مراجعه به بخش ثبت نام اینترنتی سایت این سازمان به نشانی http://imi.ir در این دوره‌ها ثبت نام کنند. ضمنا عناوین و سرفصل همه دوره ها در سایت مذکور قابل دسترسی است.