دکترمعظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش:

اقبال سرمایه گذاران خارجی برای  همکاری با ایدرو رو به رشد است

 مسئولان ارشد  شرکت فین کانتیری از کشور ایتالیا طی دیداری با رئیس هیات عامل ایدرو روند پیشرفت همکاری های دو جانبه در حوزه صنایع کشتی سازی را بررسی کردند.

به گزارش ایدرو نیوز ،‌در این دیدار دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاریهای دوجانبه با کشور ایتالیا اعلام کرد سازمان گسترش آماده همکاری با شرکت های خارجی در حوزه های مختلف صنعتی بوده و تاکنون اقبال سرمایه گذاران خارجی برای ایجاد شراکت های دوجانبه با طرف های ایرانی ، مناسب و رو به رشد بوده است.

 اقبال سرمایه گذاران خارجی برای  همکاری با ایدرو رو به رشد است

اقبال سرمایه گذاران خارجی برای  همکاری با ایدرو رو به رشد است

دکتر معضمی با تشریح مزایای همکاری طرف های خارجی با ایدرو بعنوان یک سازمان خوش نام و صاحب برند در حوزه صنعتی،‌ اظهار داشت اتکا به توان داخلی و همچنین صدور بخشی از کالاهای تولیدی جزو سیاست های اصلی سازمان گسترش جهت تعامل و همکاری با سرمایه گذاران خارجی می باشد.

‌بنا به این خبر ،‌ در این دیدار  آقای مارچلو سورنتینو  مدیر عامل شرکت فین کانتیری ایتالیا با ابراز خوشوقتی از همکاری با ایدرو اعلام کرد  ایجاد یک شرکت مشترک بین ایدرو و شرکت فین کانتیری ایتالیا به منظور تولید و ساخت کشتی های بزرگ از اهداف این همکاری دو طرفه می باشد .