نخستین دوره آنلاین آشنایی با الگوی تعالی سازمانی برگزار می‌شود

مدیر مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری نخستین دوره آموزشی آشنایی با الگوی تعالی سازمانی بصورت مجازی و آنلاین با هدف کمک به رونق تولید بنگاه‌های ایرانی خبر داد.

به گزارش ایدرونیوز ، سید علیرضا شجاعی گفت: سازمان مدیریت صنعتی با پشتوانه بیش از پنجاه سال حضور موثر در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریت خود را کمک به توسعه ظرفیت مدیریت و تحول و به‌سازی سازمان ها و دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور قرار داده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، افزود: گام نخست رونق تولید قرار داشتن بنگاه ها در مسیر تعالی است. از همین رو مرکز تعالی سازمانی در برنامه‌های امسال خود، کمک به بهبود سیستم‌ها و روش‌های مدیریت سازمان‌های دولتی و خصوصی را در دستور کار خود قرار داده و هدفگذاری کرده است.

شجاعی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور ضروری است مدیران سازمان‌ها دانش نظری و مهارت های خود را توسعه دهند، گفت: این دوره آموزشی با هدف کسب نگرشی نوین در استفاده از مدل تعالی برای برنامه‌ریزی در جهت ارتقای سازمان برای افراد و سازمان‌هایی که با مدل تعالی سازمانی آشنایی کافی ندارند طراحی شده است و تلاش می‌کند تا به این پرسش پاسخ دهد که چگونه با الگوی تعالی سازمانی، بنگاه می‌تواند مسیر رشد خود را ترسیم کند.
وی ادامه داد: مرکز تعالی سازمانی این فرصت را ایجاد کرده تا افراد و سازمان‌های مختلف در نقاط مختلف کشور بتوانند بدون حضور فیزیکی و در محلی که هستند از این آموزش استفاده کرده و با مباحث تعالی سازمانی آشنا شوند.
این مدرس دانشگاه ابراز امیدواری کرد تداوم اینگونه فعالیت‌ها و بهره‌مندی موثر و گسترده سازمان‌ها و بنگاه‌های سراسر کشور بتواند در رونق تولید نقشی به سزا ایفا کند.
گفتنی است در این دوره که به صورت مجازی و آنلاین طی ۱۹ و ۲۰ خردادماه جاری برگزار می شود به مباحثی از جمله اینکه مدل تعالی سازمانی چیست و چرا به آن نیاز داریم؛ چگونه بر اساس مدل تعالی سازمانی، سازمان خود را در مسیر تعالی قرار دهیم؛ چگونه حوزه‌های رشد و ارتقای سازمان خود را با منطق ارزیابی رادار شناسایی کنیم و فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی چگونه به رشد فردی، سازمانی و ملّی ما کمک می‌کند، می‌پردازد. علاقمندان با مراجعه به سامانه آموزش‌های مجازی و از راه دور سازمان مدیریت صنعتی به نشانی https://lms.imi.ir می توانند در این دوره شرکت کنند.