رئيس هيئت عامل ايدرو در  هم انديشي شبكه نمايندگي هاي سازمان مديريت صنعتي :

هویت بخشی مجدد سازمان مدیریت صنعتی ضروری است

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران  با تاکید بر اینکه هویت و حفظ اعتبار سازمان مدیریت صنعتی ضروری است ، گفت :  سازمان باید برای مسایل و چالش های روز کشور در حوزه مدیریت صنعتی راهکار ارائه کند.

هویت بخشی مجدد سازمان مدیریت صنعتی ضروری است

به گزارش ایدرو نیوز ، منصور معظمی در  هم اندیشی شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی  با بیان اینکه این سازمان باید عرصه اطلاع‌رسانی و تعامل مستمر با مخاطبان بالقوه و بالفعل خود بیشتر تلاش کند، تصریح کرد : در مجموعه سازمان مدیریت صنعتی و شبکه های نمایندگی آن  توانایی لازم برای ارتقاء و توسعه بیشتر وجود دارد .

معظمی  با تاکید بر  اعتبار و برند خوش نام سازمان مدیریت صنعتی  گفت : برای حفظ این اعتبار و برند ، باید بهترین استادان و همچنین نیروهای جوان وتحصیلکرده به کار گرفته شوند .

رئیس هیئت عامل ایدرو همچنین اقدامات روز آمد و نوین از جمله تبلیغات خلاقانه را امری موثر در ارتقاء پیش از پیش و رقابت‌پذیری بهینه برند سازمان مدیریت صنعتی برشمرد و از مدیران این سازمان خواست با هماهنگی و اتخاذ سیاست‌های علمی و همسو با حوزه ارتباطات ایدرو و در این راستا به ابزار های نوین و رسانه های جدید  متوسل شوند.

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت  با اشاره به مسائل و چالش های که کشور با آن مواجه است، ظرفیت سازمان مدیریت صنعتی را کاملا منطبق برای ورود و پرداختن به آنها توصیف کرد و گفت : سازمان مدیریت صنعتی باید با به روز نگه داشتن و پاسخگویی به نیاز های روز کشور خود را در متن  امورو در معرض دید قرار دهد.

معظمی افزود : به طور نمونه ، سازمان مدیریت صنعتی باید بتواند با استفاده  از سرمایه های فکری خود در خصوص موضوع تحریم و پرداخت علمی به مدیریت این مقوله و چگونگی گذر کشور  از این شرایط حرفی نو داشته باشد .

معظمی همچنین شبکه های نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در سراسر کشور را  بازوان این سازمان خواند که می توانند به شرکت ها و بنگاه ها در زمینه های  آموزش و مشاوره بدهند.

در این نشست؛  مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم با تشریح فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف ، به برنامه و اقدامات  سازمان در تقویت جایگاه و توسعه برند سازمان وهمچنین تولید محتواهای جدید اشاره و تصریح کرد : در این راستا برنامه تحول سازمان در دست تهیه است .

ابوالفضل کیانی بختیاری همچنین با اشاره به  دیدگاه های ارائه شده روسای شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی در این هم اندیشی  ابزار امیدواری کرد با تعامل با شبکه ها و سرمایه های فکری و علمی ، ان شالله سازمان بتواند  بیش از گذشته در مسیر اهداف و ماموریت های خود گام بردارد .

در حال حاضر سازمان مدیرتی صنعتی در۲۶ استان کشور نمایندگی دارد که در  حوزه های مشاوره ، آموزش ، تحقیق و انتشارات فعالیت هستند.