توافق همکاری همه جانبه سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه جامع علمی _ کاربردی

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی در نشستی درباره همکاری‌های همه جانبه توافق کردند.

توافق همکاری همه جانبه سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه جامع علمی _ کاربردی

به گزارش ایدرو نیوز ، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی  در این جلسه با اشاره به حوزه فعالیت و عملکرد این سازمان  گفت : با توجه به ظرفیت بالای سازمان پیشنهاد می‌کنیم که نمایندگی‌های سازمان بر مبنای نیاز منطقه‌ای و آگاهی از مهارت‌های مورد نیاز در هر منطقه کشور، به دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی در خصوص انتخاب دوره‌ها نظر مشورتی ارائه دهند و در برگزاری آن‌ها مشارکت نمایند.

.

ابوالفضل کیانی بختیاری   افزود: سازمان آمادگی دارد علاوه بر طراحی دوره‌های صنعتی مشترک با دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی در مناطق مختلف کشور، تور‌های صنعتی مشترک داخلی و خارجی برگزار نماید که هم انگیزشی باشد و هم افق دید شرکت کنندگان را توسعه دهد.
کیانی بختیاری تاکید کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و یک دانشگاه بین المللی بصورت سه جانبه در ایران دانشگاه کاربردی تاسیس نماید.

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی  نیز با تشریح سابقه و فعالیت این دانشگاه تصریح کرد:

در سه سال اخیر تعداد مراکز این دانشگاه را به ۶۰۰ مرکز برگردانده ایم و در مقابل ۵ مرکز تخصصی با توجه به نیاز‌های منطقه‌ای تاسیس کرده ایم، در حال حاضر ۲۵ درصد از مراکز این دانشگاه دارای محیط کار هستند و الزام کرده ایم که از سال جاری همه مراکز باید محیط کار داشته باشند.
محمدحسین امید،عنوان داشت: در خصوص شبکه نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی آمادگی داریم، طبق ضوابط چنانچه دارای محیط کار و شرکت محور باشند، دوره‌های پودمانی را آغاز نماییم و با همکاری سازمان گواهینامه معتبربرای دانشجویان صادر کنیم.