ایدرو با همکاری استرالیا خودرو برقی می سازد

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران توافقنامه همکاری با  شرکت آواس گروپ استرالیا  برای تولید موتور­سیکلت  و خودرو برقی  امضاء کرد .

به گزارش ایدرو نیوز ،  براساس این توافقنامه طرف استرالیایی متعهد شد علاوه بر انتقال فناوری ، ‌نسبت به سرمایه­ گذاری یکصد میلیون یورویی درزمینه ساخت خودرو و موتور سیکلت و نیز سایر وسائل برقی با همکاری ایدرو اقدام کند .

ایدرو با همکاری استرالیا خودرو برقی می سازد

به گفته عراقچی مدیر امور بین الملل ایدرو ، گروه  آواس ، ایران را به عنوان مرکز منطقه ای غرب آسیا  ، ‌آسیای مرکزی و روسیه ، برای ساخت و صادرات وسایل نقلیه و خودروهای برقی برگزیده است .

عراقچی  با اشاره به نقش توسعه ای ایدرو اظهار داشت : آواس گروپ متعهد به ایجاد مرکز تحقیق و توسعه در ایران شده و همکاری های این شرکت در سایر شرکت های  منطقه با نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انجام خواهد شد .

فعالیت آواس گروپ به طور عمده تحقیق و توسعه ، ‌تولید و فروش باتری های شارژی ، ‌وسایل نقلیه الکتریکی و تولیدات مرتبط با قیمت مناسب و فناوری روزآمد در این حوزه است .

این توافقنامه را بهزاد اعتمادی معاون حمل و نقل و سید علی عراقچی مدیر امور بین­ الملل ایدرو به نمایندگی از طرف ایرانی و کریس کاکس مدیر بازرگانی آواس گروپ استرالیا امضا کرده اند .