رییس هیات عامل ايدرو در نشست شوراي سياست گذاري چهاردهمين كنفرانس توسعه منابع انساني :

توسعه منابع انسانی در شرایط سخت می تواند همبستگی اجتماعی بیشتری را در کشور ایجاد کند

معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با اشاره به بار علمی و اجرایی این کنفرانس گفت: توسعه منابع انسانی در شرایط سخت پیش رو و تعامل با جامعه می تواند  همبستگی اجتماعی بیشتری را در کشور ایجاد کند.

به گزارش ایدرونیوز ، منصور معظمی گفت  : یافته ها و نتایج این رویداد علمی مهم در حوزه منابع انسانی باید به گونه ای راه خود را برای اثر گذاری  واقعیت های انسانی موجود در دستگاه های اجرایی پیدا کند.

رئیس هیئت عامل ایدرو  اظهار داشت :  مفاهیمی همچون فناوری ، انقلاب چهارم صنعتی و فضای  مجازی  در منابع انسانی در سطح بین المللی مطرح است و  باید با رویکرد ها و ساختارهای مناسب  این ظرفیت ها را در داخل کشور  به کار بگیریم چرا که روزآمدی و  منعطف سازی یکی از بستر های  اصلی توسعه در حوزه  منابع انسانی است .

نشست شورای سیاست گذاری چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

در ادامه این نشست، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی گزارشی از  سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ارائه کرد و گفت: در کنفرانس قبلی شاهد ۴۰درصد رشد مقالات ،‌ ۶۰ درصد رشد تجارب بین المللی و ۲۳درصد رشد مشارکت بنگاه های اقتصادی بودیم .

همچنین دبیر علمی  این کنفرانس  به تشریح محورهای پیشنهادی کنفرانس سال جاری پرداخت و گفت:شورای سیاست گذاری باید با خرد جمعی  بهینه سازی شود.

نسرین جزنی ، نقش مدیریت منابع انسانی در فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی ،‌  شرایط پیچیده کشور ،  نهادینه کردن اخلاق حرفه ای و  مسئولیت اجتماعی  را از  محورهای پیشنهادی کمیته علمی  عنوان کرد .

در ادامه هر کدام از شرکت کنندگان نظرات و پیشنهاد های  خود را برای محورهای چهاردهمین کنفرانس منابع انسانی مطرح کردند .

 کنفرانس توسعه منابع انسانی به عنوان معتبرترین  همایش حوزه منابع انسانی از آغاز دهه هشتاد با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران برگزار شده و قرار است  چهاردهمین دوره آن در تاریخ ۱۳ آذرماه سال جاری  برگزار شود.