مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد:

مراسم جشن فارغ التحصیلی دوره دکترای حرفه ای مدیریت  کسب و کار با گرایش دانش محور

مراسم اختتامیه دوره دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار با گرایش دانش محور با حضور اساتید و فارغ التحصیلان این دوره در سالن وفا غفاریان ساختمان آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز ، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این مراسم ضمن تبریک به فارغ التحصیلان اظهار داشت: بنا بر حدیث نبوی “زگهواره تا گور دانش بجوی” ، در سازمان مدیریت صنعتی چیزی به نام فارغ التحصیلی نداریم و به اساتید و دانش آموختگان این دوره نوید می دهم که در صدد طراحی و برگزاری دوره Post DBA با همکاری دانشگاه های فرانسه هستیم.

مراسم جشن فارغ التحصیلی دوره دکترای حرفه ای مدیریت  کسب و کار با گرایش دانش محور

وی افزود: برگزاری دوره دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار با گرایش دانش محور، موفقیت بزرگی در شرایط کنونی کشور است به ویژه اینکه مدیریت دانش می تواند در دو شرایط خاص بنگاه ها و به تبع آن اقتصاد کشور را از افول نجات بخشد. یکی در ابتدای چرخه بنگاه ها که اگر دانش محوررفتار نکنیم بنگاه به اوج نمی رسد و دوم در مسیر بلوغ بنگاه که اگر چاره اندیشی برای ادامه مسیر نداشته باشیم بنگاه دچار افول می شود.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای مدیریت دانش در سازمان ها و بنگاه ها گفت: برای اجرای مدیریت دانش و استقرار آن موانعی داریم از جمله در لایه مدیران سطح بالا و مدیران میانی که در مقابل این کار نه تنها مقاومت می کنند که حتی در صدد خنثی کردن آن نیز هستند.

وی درباره استخراج دانش در سازمان اظهار داشت: ممکن است نخست در سازمان، دانشی ایجاد شود و در مرحله بعد این دانش ضمنی، استخراج گردد که در این شرایط با مقاومت مواجه می شویم چرا که افراد دانش ضمنی خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهند یا آن را بصورت ناقص ارائه می کنند که رشته مدیریت دانش می تواند حلقه مفقوده بسیاری از تجارب و اتصال آنها به یکدیگر باشد.

ابوالفضل کیانی بختیاری تصریح کرد: در پاسخ به انتظاراتی که از برگزاری این دوره ایجاد شده است، گروه مدیریت دانش را در سازمان مدیریت صنعتی راه اندازی خواهیم کرد و از حضور اساتید و دانش آموختگان همین دوره در آن بهره خواهیم گرفت همچنین سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری کنفرانس مدیریت دانش حمایت خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم به دانش آموختگان دوره دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار با گرایش دانش محور گواهینامه پایان دوره و تندیس یادبود اعطا شد و از اساتید راهنما و مشاور دوره مذکور تقدیر بعمل آمد.