برگزاری نشست بررسی رویکردهای مواجهه با تحریم در پروژه ها با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه ایدرو

در نشستی با حضور معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو ، مشاور بین الملل وزیر صنعت ، معدن و تجارت، مدیران ستادی و اعضای هیات عامل شرکت های تابعه رویکردهای مواجهه با تحریم ها در پروژه ها بررسی شد.

به گزارش ایدرو نیوز، در این نشست با بررسی میزان تاثیر پذیری پروژه ها از تحریم ها ، راهکار های برون رفت از مشکلات و چگونگی تعیین اقدامات ضروری در مواجهه با آن ها که ممکن است در پروژه های ایدرو پیش رو باشد، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون وزیر و رییس هیئت عامل ایدرو با اشاره به موانع موجود در اجرای پروژه های در دست اجرا گفت: باید در مواجه با پیامد های خروج امریکا از برجام ، دقیق ، منسجم و سریع عمل کنیم.

نشست بررسی رویکردهای مواجهه با تحریم در پروژه ها با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه ایدرو

منصور معظمی با اشاره به بحث روانی که در جامعه به واسطه تبعات خروج امریکا از برجام ایجاد شده است، اظهار داشت : ادامه مسیر توسعه به طور قطع و یقین با مسایل و سختی هایی همراه است اما با تجربیاتی که در سال های گذشته داشته ایم می توانیم این موانع را از میان برداشته و به راه خود ادامه دهیم که مستلزم برنامه ریزی و انعطاف و سرعت عمل مدیران در حوزه های تخصصی است .

مشاور امور بین الملل وزیر صنعت معدن و تجارت هم در این نشست با اشاره به حداکثر استفاده از فرصت های باقیمانده گفت : باید بدانیم در هر حوزه ای چه می خواهیم و چه برنامه ریزی و اقدامی برای آن داریم .

محمدرضا فیاض افزود : هر اتفاقی که در دنیا می افتد یکسری آدم های صبور و ریسک پذیر هم وجود دارد که خواهان ادامه همکاری با ما هستند که باید شناسایی حرفه ای براساس مناع ملی از آنها انجام دهیم .

در این نشست سید علی عراقچی مدیر امور بین الملل ایدرو به تشریح جزئیات وضعیت برجام و تحریم های یکجانبه امریکا پرداخت . همچنین سید فرجام کمانه مدیر ارتباطات ایدرو نیز بر نقش آفرینی حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها براساس نگاه نو در شرایط خاص فعلی تاکید کرد.

مرتضی واسعی مدیر برنامه ریزی بودجه و ارزیابی نیز به تشریح برنامه های سال ۹۷ حوزه های مختلف ایدرو پرداخت . در پایان مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه با برشمردن برخی از ضرورت های تسریع در پروژه ها ، ساده سازی و انعطاف پذیری برخی از ساز وکار های زمان بر در مسیر اجرایی را خواستار شدند.