همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس منابع انسانی انجام شد

اعطای جوایز به سازمان های برتر هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی

همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس منابع انسانی ،‌جوایز مربوط به هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی به سازمان های برتر اعطاء شد.

به گزارش ایدرو نیوز ، در این مراسم که با حضور تنی چند از مقامات کشوری و صاحبنظران ارشد دانش مدیریت و استاتید و متخصصان منابع انسانی برگزار شد ،‌به نمایندگان سازمان های برتر داده شد.
بنا به این گزارش مدل تعالی منابع انسانی انجمن مدیریت منابع انسانی که یک مدل سرآمدی در حوزه مدیریت منابع انسانی در کشور است ،‌به مدیران و متخصصین منابع انسانی کمک می کند تا با ارزیابی مستمر حوزه منابع انسانی سازمان خود نقاط قوت و فرصت های بهبود را شناسائی و برای آن برنامه ریزی نمایند.

اعطای جوایز به سازمان های برتر هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی

اعطای جوایز به سازمان های برتر هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی

گزارش خبرنگار ایدرو نیوز حاکی است جایزه تعالی منابع انسانی براساس مدل تعالی منابع انسانی هرساله به سازمان های برتر حوزه منابع انسانی اعطاء می گردد.در دوازدهمین کنفرانس منابع انسانی این جوایز طی مراسمی با حضور دکتر صدر السادات معاون وزیر بهداشت ،‌دکتر میرزایی معاون وزیر رفاه و امور اجتماعی و دکترمحمدی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی،‌از سازمان های تابعه ایدرو ،‌به سازمان های برتر داده شد.
این خبر حاکی است فراخوان هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و تعداد ۳۷ سازمان با ارسال درخواست کتبی تقاضای حضور در فرایند جایزه را داشتند که در نهایت ۲۷ سازمان با ارسال به موقع اظهار نامه اعلام آمادگی کرده که بعد از بررسی این اظهارنامه ها توسط تیم های ارزیابی و برگزاری جلسات متعدد ترکیب ،‌اجماع و انجام بازدید از محل ،‌نتایج ارزیابی اعلام و بعد از بررسی درکمیته علمی و داوری جایزه تعالی منابع انسانی که متشکل از اساتید و متخصصان خوش نام درحوزه منابع انسانی هستند ،‌نتایج نهایی اعلام می گردد.