بیستمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی آغاز به کار کرد

رییس بیستمین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ” با ارائه نتایج یک تحقیق بین المللی یادآور شد که رهبری ضعیف در سازمان ها باعث عدم دلبستگی کارکنان به سازمان می شود.

به گزارش ایدرونیوز ، بیستمین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ” با موضوع ” تولید ملی با کیفیت دستاورد دلبستگی و بالندگی سرمایه های انسانی” با حضور مقامات استانی و مدیران ارشد، سیاستگذاران، متخصصان و کارشناسان منابع انسانی سراسر کشور، امروز ۱۳ تیردر سالن اجتماعات هتل پردیسان مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

احمد بذلی

سخنران افتتاحیه این همایش، احمد بذلی رییس بیستمین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی “، با بیان اینکه سازمان مدیریت صنعتی در راستای وظیفه اصلی خود که توسعه ظرفیت مدیریت در کشور است این همایش را با هدف انتقال تجربیات کاربردی برگزار می کند، گفت: امیدواریم بیستمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی زمینه ساز ارتقا نظام های منابع انسانی در سازمان های کشور شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه ۱۱ تجربه از ۳۰ تجربه ارسالی به بیستمین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی، خبر داد که نتیجه آن ۲۶۴۰ نفر ساعت یادگیری مدیران و کارشناسان منابع انسانی خواهد بود.

احمد بذلی با ارائه نتایج یک تحقیق بین المللی یادآور شد که رهبری ضعیف در سازمان ها باعث عدم دلبستگی کارکنان به سازمان می شود.

وی افزود: دلبستگی و بالندگی سرمایه های انسانی نیاز به سازمان های کارآفرین دارد که با خلاقیت، تعهد و رقابت پذیری کسب و کار خود را ارتقا می دهند.