معاون وزیر صنعت:

اکنون زمان تعامل گسترده رسانه ها با اصحاب صنعت است

معاون وزیر صنعت در دیدار با مدیرعامل ایرنا، بر استفاده از دانش و ابزارهای تخصصی اطلاع رسانی برای کمک به صنعت تاکید کرد و گفت: اکنون بیش از گذشته، ضرورت همکاری گسترده اصحاب متخصص در بخش های رسانه، ارتباطات و تبلیغات با صنعت و تولیدکنندگان داخلی احساس می‌شود.

به گزارش ایدرونیوز ، «منصور معظمی» امروز به مناسبت روز ملی صنعت و معدن(دهم تیرماه) با حضور در ایرنا، با سیدضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

معاون وزیر صنعت در دیدار با مدیرعامل ایرنا

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در این دیدار بر تخصصی بودن اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: هم افزایی رسانه و صنعت، به اقبال بیشتر مردم به تولیدات داخلی منجر می شود؛ بنابراین رسانه ها کمک کنند مصرف کنندگان نگاه مثبت تری به حمایت از کالای داخلی داشته باشند.

معظمی، تحقق این هدف را نیازمند انجام کار حرفه ای و با برنامه دانست و افزود: صنعت در این شرایط خاص کشور نیازمند هم افزایی در همه ابعاد از جمله گسترش فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی است.

معاون وزیر صنعت گفت: بخش عمده ای از این فرهنگ سازی باید از طریق رسانه ها با اطلاع رسانی شفاف انجام شود.

وی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی، رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه دارد، افزود: گسترده شدن خرید کالاهای با کیفیت ایرانی، ضمن تشویق سایر واحدهای تولیدی برای بالابردن کیفیت محصولاتشان، راهی برای ایجاد و افزایش شغل است.

** افزایش رضایمندی جامعه با شفافیت در عملکرد

مدیرعامل ایرنا نیز در این دیدار به سخنان رئیس جمهوری مبنی بر ضرورت شفاف‌سازی در انجام امور و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: هرچه میزان شفافیت در انجام کارها بیشتر و اطلاع‌رسانی سریعتر باشد، میزان رضایت‌مندی مردم نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: یک رسانه باید نگاه حرفه‌ای و تخصصی، به دور از حاشیه و شایعه‌سازی داشته باشد. این مساله تعامل و تمایل بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت.

«منصور معظمی» بعدازظهر امروز (یکشنبه) پس از دیدار با «سید ضیاء هاشمی» مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، از بخش های مختلف اتاق خبر داخلی و خارجی خبرگزاری رسمی کشور بازدید کرد