در نمایشگاه جانبی  دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

توانمندی های فناورانه مگفا در معرض دید عموم گذاشته شد

مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) از شرکت های تابعه ایدرو در نمایشگاه تخصصی که همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس منابع انسانی در  سالن همایش های برج میلاد برپا می شود ، توانمندیهای خود را  در حوزه یادگیری الکترونیکی و سیستم های پیام دهی ارائه داد.

به گزارش ایدرو نیوز دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در مورخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های بین المللی برج  میلاد به  همت سازمان مدیریت صنعتی با موضوع “آینده مدیریت منابع انسانی در ایران” برگزار می گردد. براساس برنامه از پیش تعیین شده ،‌ در روز دوم این کنفرانس با هدف معرفی آخرین دستاوردهای این حوزه به جامعه مدیران ایران، نمایشگاه تخصصی در محل ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

در این زمینه شرکت مگفا از شکرت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در کنار سایر فعالان این حوزه در بخش نمایشگاهی حضور فعالانه ای دارد.

گفتنی است مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در سال ١٣۶٠، به نام مرکز تحقیقات و خدمات خودکفایی ایران و با هدف کمک به خودکفایی صنایع کشور، ارائه خدمات فنی و مهندسی به‌منظور ارتقا توان صنعتی، ترویج فناوری ساخت، پخش اطلاعات علمی و فنی و معرفی روش‌های تولید جدید تأسیس شد و در سال١٣۸٠ با نام مرکز تحقیقات گسترش به کار خود ادامه داد. این مرکز از زمان تأسیس تاکنون فعالیت‌های متنوع و مؤثری را درزمینه توسعه صنایع کشور انجام داده است. این فعالیت‌ها تا سال ١٣٧۶ بر انجام پروژه‌های مختلف صنعتی، در بخش ماشین‌سازی و تجهیزات اتوماسیون خطوط تولید متمرکز بود اما از آن پس مرکز به سمت توسعه و انتقال فناوری‌های نوین حرکت کرد که از این جمله می‌توان به فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی مواد جدید، انرژی و محیط زیست اشاره کرد.

از ابتدای سال ١٣۸٢ به‌دلیل وجود توان بالا، نیروی متخصص و تجربه مفید، وظیفه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در کشور از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به این مرکز محول شد و از آن پس‌، مرکز تحقیقات گسترش با تغییر نام به مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) کار خود را ادامه داده است. در یک جمع‌بندی کلی می‌توان مأموریت درنظر گرفته شده برای مگفا را در مجموعه زیر بیان کرد:

  • اشاعه کاربرد فناوری اطلاعات در کشور
  • ایفای نقش اثربخش در جهانی نمودن صنعت فاوای ایران
  • توسعه صنعت فاوا از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی
  • مدیریت طرح‌های تولیدی و خدماتی در زمینه فاوا در داخل و خارج
  • تولید محصولات و ارائه خدمات با فناوری و دانش پیشرفته در بازار جهانی

مگفا در حال حاضر با برخورداری از پشتوانه سال‌ها تجربه و استقاده از جمع قابل توجهی از اساتید و کارشناسان برجسته کشور آماده ارایه خدمات می‌باشد. همچنین مگفا یکی از معدود شرکت‌های است که توانسته رتبه یک در زمینه مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک و خدمات شبکه‌های اطلاع رسانی و رتبه دو در زمینه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری را از شورای عالی انفورماتیک کشور اخذ کند.