با برگزاری همایش هاي عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی محقق شد:

۲۷۰ هزار نفر آموزش از سال ۸۱ تا به امروز

چهاردهمین دوره کنفرانس مدیریت منابع انسانی و بیستمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در روز های ۱۳ و ۱۴ تیر در مشهد مقدس برگزارمی شود.

به گزارش ایدرو نیوز ، رییس بیستمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ایران با بیان اینکه از سال ۸۱ تا امروز ۱۳ دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی در تهران و ۱۹ همایش عرصه یاد گیری در استان های کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده که طی آن ۹۸۶ تجربه و ۳۷۸۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شده است، گفت: از این تعداد بالغ بر ۶۵۰ تجربه و مقاله در رویدادهای مذکور ارائه شده است.

احمد بذلی

احمد بذلی افزود: همچنین ۱۸ هزار نفر از استادان، متخصصان، صاحبنظران و علاقمندان به حوزه مدیریت منابع انسانی در این رویداد ها شرکت کرده اند که حاصل آن معادل ۲۷۰ هزار نفر ساعت آموزش و یاد گیری بوده است. قائم مقام سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از بخش خصوصی، ۴۰ درصد از بخش دولتی و ۳۰ درصد هم از جامعه بزرگ زنان کشور بوده است.
وی خاطر نشان کرد: انشاالله بیستمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی نیز امسال در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر با موضوع ” تولید ملی با کیفیت ، دستاورد دلبستگی و بالندگی سرمایه های انسانی” در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.