مجوز بهره‌برداری از منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم به زودی صادر می شود

خوشبختانه اقدامات اولیه برای استقرار گمرک نیز در این منطقه انجام شده و ما شاهد عملیاتی‌شدن منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم در آینده ای بسیار نزدیک خواهیم بود.

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور در بازدید از منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم و ابراز خرسندی از حضور دبیرخانه‌ی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جهرم گفت: کارهای بزرگی را در این منطقه‌ شاهد هستیم و می توان گفت این منطقه می‌تواند به صورت یک الگو برای سایر مناطق ویژه‌ درآید.
به گزارش ایدور نیوز ، جعفر آهنگران افزود : در ۳۴۰هکتار محدوده‌ای که برای این منطقه در نظر گرفته شده، زیرساخت‌های فاز اول با ۷۴هکتار و قیمت تمام شده بسیار پایین‌تر نسبت به مناطق دیگر به طور کامل به پایان رسیده و آماده است تا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اقدامات اولیه برای استقرار گمرک نیز در این منطقه انجام شده و ما شاهد عملیاتی‌شدن منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم در آینده ای بسیار نزدیک خواهیم بود.
مهندس فخرو، مدیرعامل منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم نیز با تشکر از حضور دکتر آهنگران و هیئت همراه، گفت: با توجه به اینکه کلیه تأسیسات زیربنایی منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم در حال اتمام است و آمادگی جلب و جذب سرمایه‌گذار به صورت جدی وجود دارد و به زودی نیز گمرک منطقه فعال خواهد شد .