ستایش وزیر نفت از فعالیت های ایزوایکو

رئیس‌ جمهور با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران، از بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

ستایش وزیر نفت از فعالیت های ایزوایکو

به گزارش ایدرونیوز به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلاموالمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف شرکت‌های توانمندایرانی، با گزارش و توضیحات مدیران و مهندسین در جریان آخرین دستاوردها و فناوری‌هایروز متخصصین کشورمان در حوزه صنعت نفت و گاز قرار گرفت.
در این بین رئیس جمهور و وزیر نفت با حضور درغرفه مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) از دستاوردها و برنامه هایاینمجتمع صنعتی بازدید کرد.
بیژن زنگنه در این بازدید از توانمندی هایایزوایکو تقدیر کرد و فعالیت های این مجتمع را ستود.
همچنین حمید رضائیان اصل، مدیرعامل مجتمع کشتیسازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) گفت: با توجه به تحویل دادن پروژه های گذشتهو همچنین بازدید مسئولان از پروژه های این مجتمع از جمله ساخت کشتی های اقیانوسپیما، آمادگی دریافت پروژه های جدید و تحویل به موقع آن ها را داریم.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشورمان سالانه باحضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه بیش از یکهزار شرکت توانمندداخلی و ۸۱۱ شرکت خارجی فعال در حوزه صنعت نفت از ۳۷ کشور جهان از جمله آلمان،فرانسه، روسیه، ژاپن، چین، هلند، اتریش، ایتالیا و کره جنوبی حضور دارند و این نمایشگاهبه عنوان نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه از نظر تعداد شرکت‌کنندگان و وسعتمحسوب می‌شود.