نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خبر داد

آمادگی «ایدرو» برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی شرکت ایدرو برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی خبر داد.

آمادگی «ایدرو» برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

به گزارش ایدرونیوز به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار خود با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ایدرو بیان کرد: برخی از مشکلات استان اعم از اشتغال در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هشت ماه گذشته نیز گفت و گویی در خصوص مشکلات استان با این شرکت داشته ایم، گفت: به دنبال آن چهارچوبی برای ورود ایدرو به سرمایه گذاری استان مشخص شده است.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: شرکت ایدرو برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرده و باید بخش خصوصی نیز همکاری کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است با ورود این شرکت به استان شاهد آثار مطلوبی باشیم.

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به خراسان جنوبی

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به خراسان جنوبی بیان کرد: کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی از سال ها پیش با خشکسالی دست و پنجه نرم کرده و گرفتار مشکلات زیادی هستند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امید است سفر کمیسیون مجلس بخشی از مشکلات پیش رو را رفع کند، افزود: هرآنچه که مربوط به مشکلات کشاورزان و دامداران است، در این سفر بررسی می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین سخت منابع طبیعی در خراسان جنوبی بیان کرد: اصلاح قانون در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بازدید کمیسیون از مناطق مختلف خراسان جنوبی آن ها را با بسیاری از مشکلات آشنا خواهد کرد، گفت: امید است بتوانیم در راستای رفع مشکلات کشاورزان گام های خوبی برداریم.