رئيس هيئت عامل ايدرو در مراسم تكريم و معارفه مديرعامل سازمان مديريت صنعتي :

سازمان مدیریت صنعتی ، ارتباطات و تعاملات بین المللی خود را گسترش دهد

مراسم تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد .

به گزارش ایدرو نیوز ، این مراسم با حضور رییس هبات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جمعی از مدیران ، معاونان و اعضای هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد .

رییس هیات عامل ایدرو ضمن تبریک عید مبعث و تشکر از زحمات علی محمد محمدی مدیر عامل سابق سازمان مدیریت صنعتی و با تاکید به جایگاه مدیریت صنعتی در کشور گفت : سازمانی که مروج علم مدیریت است باید ارتباطات و تعاملات بین المللی خود را گسترش دهد و شاهد رشد بیشتری را در این زمینه باشیم .

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی

منصور معظمی با اشاره به مشغله مدیران سازمان ها و ضرورت ارائه راهکاری نوین فکری به آن ها گفت : تقویت انتشارات مدیریت صنعتی و پرداختن در چاپ کتاب ها به ویژه تازه های علمی ، ‌مدیریتی ، ‌اقتصادی و جهانی ضروری است .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به آموزش مدیران در سطوح مدیریتی اظهار داشت : نیاز کشور در حال حاضر آموزه¬های هدفمند و کاربردی در رشته ای گوناگون مدیریتی است .

رییس هیات عامل ایدرو با یادآوری نامگذاری سال ۹۷ به حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: لازمه اجرایی شدن این شعار نیازمند فرهنگ سازی است که سازمان مدیریت صنعتی می تواند در اجرایی شدن آن نقش بسزایی داشته باشد .

در ادامه مراسم مدیر عامل جدید سازمان مدیریت صنعتی با طرح ۱۰ راهبرد مدیریت صنعتی گفت : فلسفه وجودی مدیریت صنعتی توسعه صنعت کشور با آموزش ، پژوهش و مشاوره و پیگیری عارضه های بنگاه های صنعتی و ارایه راهکارهای بهبود است.

ابوالفضل کیانی بختیاری با یادآوری محوری بودن سازمان مدیریت صنعتی در بازوی حاکمیت و دولت گفت: هر جایی برنامه ای تصویب می شود می توانیم بازوی اجرایی باشیم .

کیانی با تاکید به سرمایه های انسانی و فکری هر سازمان افزود : ارتقا و پیشرفت در این سازمان بر اساس میزان ارزش افزوده ای است که هر فرد برای سازمان داراست و درصدد تقویت بیشتر آن هستیم .

وی با تاکید به انقلاب صنعتی چهارم و تحت تاثیر قرار دادن مکانیزم های کسب و کار و مدیریت گفت : وظیفه ما آماده سازی سازمان ها و بنگا هها را برای توسعه این روند است .

مدیرعامل جدید سازمان مدیریت صنعتی همچنین با اشاره به شبکه نمایندگی های مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد: رویکرد مدیریت صنعتی حمایتی است و اعتباردهی به مدارج و مدارک انهاست لذا در صددیم ارتباط حاکمیتی بین انسانها و مدیریت برقرار کنیم و انتظار می رود نواوری و کیفیت در خدمات را سرلوحه کار خود قرار دهند .

در این مراسم علی محمد محمدی رئیس سابق سازمان مدیریت صنعتی از رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و کلیه معاونین و مدیران خود به خاطر همراهی تشکر و با اشاره به سوابق دکتر کیانی انتخاب وی را نقطه عطفی در سازمان مدیریت صنعتی توصیف کرد .