- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

ایدرو برای ایفای نقش موثرتر در توسعه استان به ویژه منطقه مکران  آمادگی دارد

به گزارش ایدرو نیوز، رئیس هیئت عامل ایدرو در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح فعالیت های در دست اقدام سازمان  به  سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰۰۰ هزار میلیارد ریالی  ایدرو در این استان در قالب طرح هایی چون ایجاد کارخانه لاستیک سازی تایر هامون، نوسازی و توسعه شرکت بافت بلوچ و طرح جاسک گواتر  اشاره کرد و گفت :  این میزان سرمایه گذاری از متوسط سرمایه گذاری های سازمان در سایر استان های کشور به مراتب بالاتر است.

منصور معظمی همچنین با تاکید بر اهتمام و عزم جدی ایدرو در سرعت بخشیدن به تکمیل فعالیت های باقیمانده به منظور بهره برداری و ایجاد اشتغال پایدار در  استان سیستان و بلوچستان ، آمادگی سازمان را برای ایفای نقش هر چه موثرتر در توسعه استان و به ویژه منطقه مکران بر مبنای منافع ملی و در چارچوب ضوابط و اختیارات قانونی اعلام کرد .

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور و تلاش های ایدرو  در این  استان ، شتاب و گسترش فعالیت های سازمان در این استان را  باتوجه به فرصت ها و مزیت های بالقوه آن  در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید دولت محترم خواستار شد.

دانیال محبی همچنین از آمادگی استانداری سیستان و بلوچستان  جهت هرگونه حمایت و تسهیل در فعالیت های ایدرو در این استان را اعلام کرد.

در پایان این دیدار  توافق شد با تشکیل کارگروه تخصصی فیمابین ایدرو و استانداری سیستان و بلوچستان، مطالعات و بررسی های لازم به منظور تعیین و تبیین نحوه همکاری ومشارکت طرفین جهت استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر در توسعه صنعتی استان صورت پذیرد.