- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان با حضور وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن

به گزارش ایدرونیوز ، محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت و معدن و مدیران عامل صنایع خودروسازی در مورد تحقیق و تفحص برای بررسی وضعیت خودروها و همچنین بررسی عملکرد خودروسازان و ایدرو برگزار شد.

وی با اشاره به آئین‌نامه مجلس که ابتدا باید علت تحقیق و تفحص روشن شود، بیان داشت: عموم نمایندگان در این جلسه با این نگاه که تحقیق و تفحص در دستیابی به نتایجی مشترک در جهت برطرف کردن ایرادات و شتاب‌دهی به برنامه کمک کند تحقیق و تفحص را دنبال کردند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی درباره نتیجه این جلسه بیان کرد: در جلسه دیگری از کمیسیون که بدون حضور مدیران عامل خودرو و وزیر صنعت و معدن برگزار می‌شود نمایندگان کمیسیون این موضوع را بررسی و به صحن مجلس ارجاع می‌دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه هدف از تحقیق و تفحص مچ‌گیری نیست، تصریح کرد: برخی استنباط می‌کردند که وزیر صنعت و معدن تمایلی برای تحقیق و تفحص نداشته باشد اما آقای شریعتمداری از این موضوع استقبال کرد و در جهت بررسی برای رسیدن به باوری مشترک در جهت حل مشکلات این حوزه همکاری لازم را انجام داد.