ایدرو نیوز از فعالیت شرکت های تابعه سازمان گسترش گزارش می دهد

یادگیری الکترونیکی ،‌تازه ترین دستاورد مگفا

نظر به اهمیت آموزش‌ حین خدمت مدیران و کارشناسان و بمنظور بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در تحقق این امر، مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) با هدف یادگیری در هر مکان و هر زمان، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای بمنظور توسعه یادگیری الکترونیکی در کشور نموده است.

به گزارش ایدرونیوز مجموعه فعالیت‌های شرکت مگفا در این حوزه منجر به تولید و راه‌اندازی سیستم مدیریت یادگیری مگفا (magfalms.com) و تولید و ارائه بیش از ۳۵۰۰ ساعت محتوای آموزشی در قالب بیش از ۵۰ دوره آموزش الکترونیکی مورد نیاز شرکت‌ها، سازمان‌ها و‌ صنایع مختلف گردیده ‌است.

یادگیری الکترونیکی ،‌تازه ترین دستاورد مگفا

یادگیری الکترونیکی ،‌تازه ترین دستاورد مگفا

از دیگر خدمات واحد یادگیری الکترونیکی شرکت مگفا طراحی و تولید دوره‌های آموزش الکترونیکی با محتوای خاص و به سفارش مشتری می‌باشد. این شرکت آمادگی دارد تا محتوای موردنظر را از اساتید مورد تایید مشتری دریافت نموده و آن را در قالب یک دوره آموزش الکترونیکی طراحی و تولید و سپس آن را بر روی زیرساخت متعلق به مشتری و یا شرکت مگفا به فراگیران ارائه نماید. در این زمینه، دوره‌های آموزشی متعددی برای سازمان پزشکی قانونی کشور، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه تربیت مدرس، بانک سامان، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان بهداشت درمان صنعت نفت … تولید و ارائه گردیده است.

 این شرکت دارای گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های متعددی بشرح زیر می‌باشد:

تأیید صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک با رتبه یک، رتبه الف از اداره آموزش و تشکیلات شهرداری تهران، پروانه بهره‌برداری تولید فناوری اطلاعات) گرایش نر‌م‌افزار) از وزارت صنایع و معادن‌، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیتISO 9001:2008 ، مجوز آموزش مجازی به کارکنان دولت از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی.

اهم فعالیت‌های شرکت مگفا در حوزه آموزش به شرح زیر می‌باشند:

  • ارائه ۱۲ عنوان دوره‌ آموزش الکترونیکی با همکاری شرکت PrimeLearning ایرلند (مورد تایید انستیتوی مدیریت پروژه PMI با امتیاز PDU براساس میزان ساعت آموزشی) به دو زبان انگلیسی / فارسی و ارسال گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط شرکت مذکور.
  • ارائه ۳۸ عنوان دوره‌ آموزش الکترونیکی با همکاری شرکت Iact ایرلند به زبان انگلیسی و ارسال گواهینامه معتبر توسط شرکت مذکور.
  • ارائه ۴ عنوان دوره آموزش الکترونیکی با همکاری آکادمی توف ایران-آلمان و ارسال گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط شرکت توف آلمان.
  • ارائه بیش از ۴۰ عنوان دوره آموزش الکترونیکی در موضوعات مختلف از جمله ICDL، آموزش زبان عمومی و تخصصی، مدیریت عمومی، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت فروش، مدیریت پروژه مقدماتی و پیشرفته، آمادگی آزمون PMP، دوره EBC*L و ..
  • تولید و ارائه سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) به همراه نرم‌افزار آزمون‌ساز (Question Bank Quiz Generator).
  • تولید محتوای الکترونیکی به صورت اختصاصی به سفارش مشتری (در قالب‌های مختلف از جمله آموزش تحت وب، E-Book و CD Based) با امکان مشاهده روی تبلت و تلفن همراه.
  • ارائه دوره “پیشگیری و کنترل عوامل خطرساز در بیماری‌های قلبی و عروقی” بصورت الکترونیکی.
  • ارائه نرم‌افزار Adobe Connect بمنظور برگزاری کلاس آموزشی بصورت Online یا Virtual Class.
  • برگزاری دوره آموزش حضوری و سمینار آموزشی.

جهت اطلاع از فهرست دوره‌های آموزشی به آدرس www.magfa.com (بخش خدمات و محصولات/یادگیری الکترونیکی/ارائه دوره‌های آموزش الکترونیکی) مراجعه نمایید.