- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

انعقاد تفاهمنامه ساخت ۹۶۰ واگن مترو در زرند

به گزارش ایدرونیوز به نقل از ایسنا ، “حسین امیری خامکانی” شامگاه پنجشنبه دهم اسفندماه در نشست صمیمی استاندار کرمان با مجمع نمایندگان استان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: سال جاری، سال پرکار و پرمشغله ای برای دولت و نمایندگان بود اما در این راستا سعی مجمع نمایندگان بر حمایت و کمک به دولت در استان کرمان بود.

امیری خامکانی به تلاش های صورت گرفته برای تحقق شعار سال از مسئولین اشاره و ادامه داد: معتقد هستیم دولت و نمایندگان شعار سال را در استان کرمان با جدیت پیگیری کردند و به جرات می توان امروز این ادعا را داشت که مسیرها و نقشه راه های امر توسعه در استان به همت استاندار کرمان مشخص شده است و تمامی فرمانداران و مسئولین استانی و شهرستانی می دانند که باید در چه مسیری حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ریل گذاری خوبی در راستای توسعه استان کرمان انجام شده است به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود پرداخت و تصریح کرد: مقرر شده است در پی انعقاد تفاهمنامه ساخت ۹۶۰ واگن مترو بین شرکت اشتدلر سوییس و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، کارخانه واگن سازی زرند مسئولیت این امر را برعهده بگیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت به وضعیت جاده های این حوزه پرداخت و افزود: متاسفانه تعداد تلفات جاده ای استان کرمان از متوسط کشوری بالاتر است که باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد که یکی از این موارد تعیین تکلیف دوربین های بین راهی و دیگر ایجاد قطار شهری است.

امیری به موضوع تکمیل بیمارستان سینا زرند نیز اشاره و خاطر نشان کرد: باید به بحث های درمانی شهرستان زرند پایان دهیم و امیدواریم با همکاری سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم مشکل اتمام بیمارستان سینا این شهرستان را در آینده نزدیک حل کنیم.