شرکت های مدیریت طرح های صنعتی و ملی حفاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران و شرکت ملی حفاری ایران در زمینه مشارکت در طرح های حوزه های نفت و گاز تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایدرونیوز، مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران در مراسم امضاء این تفاهم نامه با اشاره به حوزه فعالیت های این شرکت گفت : IPMI در بخش های تامین نیازهای صنایع مختلف به ویژه اجرای پروژه های پایین دستی صنایع نفت و گاز تمرکز دارد و همکاری با شرکت ملی حفاری را برای توسعه فعالیت‌های شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با اهمیت می‌داند.

شرکت های مدیریت طرح های صنعتی و ملی حفاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شرکت های مدیریت طرح های صنعتی و ملی حفاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

حسن بویری افزود : این تفاهم نامه همکاری فی مابین دو شرکت را در حوزه توسعه میدان های نفتی فراهم می کند که از ابتدای سال آینده در بخشی از پروژه‌های شرکت ملی نفت در قالب EPCF/EPDF ارائه می شود .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز با استقبال از همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه با شرکت‌های داخلی به ‌ویژه شرکت‌های فعال در عرصه صنایع نفت و گاز و حفاری، تصریح کرد: با توجه به توانمندی های شرکت ملی حفاری در بخش های بالادستی توسعه میدان ها و همچنین فعالیت های شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران در بخش پایین دستی صنعت نفت، انتظار می رود فرصت مناسبی برای همکاری مطلوب بین دو شرکت فراهم شود.

سپهر سپهری با بیان اینکه شرکت ملی حفاری حضور فعال در پروژه‌های برون مرزی را هدف‌گذاری و در دستور کار قرار داده است ، افزود: در نخستین گام مشارکت در پروژه‌های صنعت نفت عراق و شرکت‌های خارجی که در آن کشور فعالیت دارند مدنظر است و به زودی هیئتی از مدیران ارشد شرکت برای بررسی پیشرفت مذاکرات به آن کشور سفر می کند و تفاهم نامه این چنینی به این مهم کمک می کند.