سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  برگزار می کند:

دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد و ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی با حضور مقامات، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه برگزار می شود.

به گزارش ایدرو نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی،موضوع اصلی این کنفرانس به عنوان مهم ترین رویداد علمی کشور در این حوزه،”آینده مدیریت منابع انسانی در ایران؛ چالش ها، راهبردها و ابتکارات” است.

دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

ارائه سخنرانی های علمی و دانش جدید؛ ارائه تجارب برتر سازمان ها در حوزه مدیریت منابع انسانی؛ مراسم تقدیر از برگزیدگان جایزه تعالی منابع انسانی از جمله برنامه های روز نخست کنفرانس است.

سخنرانی هایی با عنوان”تجربه پیاده سازی استراتژی منابع انسانی در شرکت های بزرگ” ، “نقش حوزه مدیریت منابع انسانی در ایجاد نوآوری سازمانی” و “میراث فرهنگی ایرانیان و انسان معاصر ایران” در این کنفرانس ارائه می شود.

تجربه یک مدیر موفق بین المللی و یک مدیر موفق داخلی در حوزه مدیریت منابع انسانی، از دیگر موضوعات سخنرانی های این کنفرانس خواهد بود.

از دیگر برنامه های کنفرانس در روز دوم، می توان به برگزاری کارگاه های تخصصی مدیریت منابع انسانی، برپایی نمایشگاه حرفه ای منابع انسانی، کلینیک مدیریت منابع انسانی و ایستگاه نوآوری اشاره کرد.

بنا به این گزارش، در دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف برگزار می شود که برخی از عناوین آن عبارتند از: “سیری تاریخی در تحول اندیشه و عملکرد مدیران ایرانی” ، “تجربه انتصاب مدیران مپنا بر اساس الگوی مدیریت عملکرد زیمنس”، “تسهیل توسعه و توانمندسازی افراد” و “الگوی محیط کار مطلوب”.

 گفتنی است در این کنفرانس تعداد ۴۲۱ اصل مقاله و تجارب به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که مقالات برگزیده توسط کمیته علمی کنفرانس، برای ارائه، ارائه پوستری و درج در نشریات تخصصی انتخاب می شود.