رئیس هيئت عامل ايدرو  در همايش بيستمين  دوره  معرفي  100 شركت برتر:

بزرگ شدن شرکت ها قدرت رقابتی ما را بالا می برد

رئیس هیئت عامل ایدرو گفت : با ایجاد فضای آرام و  امیدبخشی در فضای جامعه و هدایت و رهبری صحیح می توان توسعه و  بهره وری را در کشور افزایش داد.

به گزارش ایدرونیوز ، معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت  در همایش بیستمین سال رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر کشور تصریح کرد :  شرکت های برتر ایرانی در مقایسه با شرکت های جهانی بسیار کوچک هستند؛ سرمایه اولین شرکت ما ۷٫۸ میلیارد دلار بوده و این در حالیست که بزرگترین شرکت جهان سرمایه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.

رئیس هیئت عامل ایدرو  در همایش بیستمین  دوره  معرفی  100 شرکت برتر

رئیس هیئت عامل ایدرو  در همایش بیستمین  دوره  معرفی  ۱۰۰ شرکت برتر

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت : ۸۵ هزار واحد صنعتی داریم که حدود ۲۰۰۰ واحد آن از لحاظ ابعاد و تعاریف بزرگ هستند و برای رقابتی عمل کردن و افزایش توان صادرات باید شرکت های کوچک ادغام شوند تا بتوانند در فضای بین المللی خود را حفظ کنند .

معظمی ادامه داد: آمارها حاکی از این است که ۶۲ درصد واحدها در شهرک‌های صنعتی فعال هستند و حدود ۱۴ هزار تقاضای سرمایه‌گذاری نیز در ده ماه اخیر وجود داشته و این نشان‌دهنده عزم بخش خصوصی جهت توسعه است.

رئیس هیئت عامل ایدرو تصریح کرد : ایجاد فضای آرام و امیدواری به توسعه در بهره وری ما کمک می کند و این فضا بدست ما بعنوان مدیران حل می شود .

معظمی  همچنین خاطرنشان کرد:  در صددیم   سال آینده   بخش خصوصی را به صورت خاص مورد ارزیابی قرار دهیم تا کمک بیشتری به رشد و توسعه این بخش از سرمایه گذاری کشور داشته باشیم .