پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو به کار خود پایان داد

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با محوریت زنجیره تامین رقابت پذیر مواد اولیه،قطعه سازی و لجستیک با تقدیر از پیشکسوتان این صنعت در مرکز همایش های بین اللمللی برج میلاد به کار خود پایان داد .

به گزارش ایدرونیوز ، آیین اختتامیه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران روز چهارشنبه با حضور «محمدرضا نعمت زاده» وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، «منصور معظمی» رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و جمعی از فعالان صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این آیین، از ۶ نفر از پیشکسوتان صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور «سیف اله ابراهیمی»، «عبدالله اکبری راد»، «رضا رضایی»، «سید علی مرتضوی»، «داود میرخانی رشتی» و «ایرج یزدانبخش» با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.  در ادامه مراسم اختتامیه از «محمدرضا نعمت زاده» وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان پدر صنعت کشور قدردانی شد.

پیش از آیین اختتامیه، سخنرانی و نشست های علمی- تخصصی و پنل پرسش و پاسخ در زمینه چالش های صنعت قطعه سازی با موضوعات «جایگاه زنجیره تامین در صنعت خودرو و سیاست گذاری برای تعالی آن» و «معماری مناسب و راهکار همپایی فناوری برای زنجیره تامین رقابت پذیر» با حضور فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز ، در روز اول همایش خودرو ، سخنرانی مقامات و فعالان این صنعت از ایران و جهان در مورد موضوعات همایش برگزار شد .

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو در با حضور هزار و ۸۰۰ نفر از متخصصان و فعالان صنعت خودروی کشور و همچنین ۲۲۰ نفر میهمان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا ، اسپانیا ، انگلستان ، روسیه ، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایوان، هند، ترکیه، عراق، ترکمنستان و ۳۸ شرکت قطعه ساز داخلی و خارجی برگزار شد.