با سرمايه گذاري ايدرو :

شرکت دانش بافت البرز ، تولید محصولات بیوایمپلنت ها را در آینده نزدیک به طور رسمی آغاز می کند

معاون صنایع پیشرفته و پروژه های کلان انرژی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه جمعی از مدیران این سازمان از شرکت دانش بافت البرز در شهرک صنعتی شمس آباد دیدن کرد .

به گزارش ایدرونیوز ، شرکت دانش بافت البرز با مشارکت و سرمایه گذاری ایدرو و بخش خصوصی با هدف راه اندازی هفت مرکز تولید بیو ایمپلنت تاسیس شده است و با پشتوانه علمی و اجرایی نیروهای متخصص ، امکان تولید بیو ایمپلنت های استخوانی ، قلبی – عروقی و تاندون – لیگامان را با توجه به نیاز بازار دارد .

معاون صنایع پیشرفته ایدرو نیز در این بازدید با اشاره به مشکلاتی که معمولا در سرمایه گذاری های مشترک به وجود می آید، از به نتیجه رسیدن این سرمایه گذاری ابراز خرسندی کرد وگفت : شرکت دانش بافت البرز برای تبدیل شدن به یک برند معتبر در این عرصه ، باید برنامه ریزی استراتژیک ، آموزش ، بازاریابی ، پژوهش و توسعه ، ارتباطات بین المللی وهمکاری موثر با وزارت بهداشت را در دستور کار خود قرار دهد .

فرداد دلیری تصریح کرد : سازمان گسترش همچون گذشته در خدمت این پروژه خواهد بود و برای موفقیت آن تلاش خواهد کرد چرا که حرکت شرکت دانش بافت البرز در لبه دانش و فناوری است .

معاون صنایع پیشرفته و پروژه های کلان انرژی ایدرو همچنین در نشست با مدیران این مرکز ، برگزاری کنفرانس بین المللی در حوزه بیو ایپملنت را پیشنهاد و ابراز امیدواری کرد دانش بافت البرز بتواند نقش پیشرو را در این حوزه ایفا کند.

مدیرعامل شرکت دانش بافت البرز با اشاره به اینکه هم اکنون در حال تولید محصول جهت دریافت تاییدیه لازم از مراکز ذیصلاح است، ابراز امیدواری کرد این مرکز در ۶ ماه نخست سال آینده به بهره برداری رسمی برسد .

حسن بابایی با اشاره به موارد مصرف بیو ایمپلنت ها در جراحی های عمومی ، ستون فقرات ، ارتوپدیک ، قلبی – عروقی و دیگر عمل های تعویض بافت تصریح کرد : تحقیق و پژوهش در این عرصه بسیار مهم است و با حمایت های ایدرو آینده خوبی را میتوان در این حوزه برای کشور پیش بینی کرد .

شرکت دانش بافت البرز در شهر ک صنعتی شمس آباد در مساحتی ۵۰۰۰ متر مربع زمین ، ۲۰۰۰ متر بنا و در متراژ ۵۳۶ متر مربع کلین روم در کلاس های ۱۰۰۰۰ و۱۰۰۰ و ۱۰۰ احداث و تجهیز شده است .

این پروژه با ایجاد بستر مناسب جهت آموزش و بکار گیری ببش از دویست نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام به اشتغال زایی در هفت استان کشورخواهد کرد .