رئیس هیات عامل ایدرو در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری صنعتی در استان چهار محال و بختیاری :

ایدرو از طرح های نو و صادرات گرا در این استان حمایت می کند

منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در سفر یکروزه به استان چهارمحال و بختیاری با تشکل ها و فعالان حوزه صنعت این استان گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایدرونیوز ، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری صنعتی در استان چهار محال و بختیاری با حضور استاندار ، نمایندگان مجلس با نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی با تاکید بر اینکه نباید در جامعه یاس و ناامیدی وجود داشته باشد بلکه باید با تلاش بیشتر به جوانان امید داده شود تصریح کرد : تمام توان دولت در حوزه اشتغال است تا از رهگذر اشتغال، سرمایه‌گذاری و بهره‌وری صورت گیرد.

معظمی‌ با‌ بیان‌ اینکه‌ بیشتر باید به سمت‌ جذب‌ سرمایه‌گذار‌ برویم، ادامه‌ داد: اگر به سمت محصولات صادرات‌گرا پیش برویم می‌توانیم جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم و اگر پروژه‌ای در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تکنولوژی آن جدید است سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با هر نسبتی در تولید آن مشارکت می‌کند.

ایدرو از طرح های نو و صادرات گرا در این استان حمایت می کند

ایدرو از طرح های نو و صادرات گرا در این استان حمایت می کند

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های استارت‌آپ فروش بالایی دارند، افزود: براساس گزارشات ۸۲ درصد واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری فعال هستند اما باید به‌دنبال تحریک تقاضا باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش صنعت را دارد، اظهار داشت: توسعه بخش صنعت در چهارمحال و بختیاری نیازمند ورود سرمایه گذار است.

اقبال عباسی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی در حوزه سرمایه گذاری صنعتی چهارمحال و بختیاری انجام شده است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

وی یادآور شد: به همین منظور باید با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ارائه تسهیلات مناسب به آنان زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری و به ویژه حوزه صنعت را فراهم کرد.

در سفر یکروزه رئیس هیات عامل ایدرو به استان چهارمحال و بختیاری ۱۵ طرح صنعتی و معدنی به بهره برداری رسید