- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

استفاده از توان داخلی باید تبدیل به الزامی قانونی برای دولت شود

به گزارش ایدرونیوز احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در حاشیه عملیات بارگیری سکوی ۱۴- spd پارس جنوبی جهت نصب در میدان مشترک پارس جنوبی در آب‌های خلیج‌فارس که با حضور استاندار هرمزگان و مسئولین کشوری و استانی آغاز شد، اظهار کرد: باید این کار بزرگ را که به دست توانمند نیروهای متخصص داخلی انجام شد به همه ملت ایران و متخصصین کشور تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه این پروژه کاری بزرگ و کم‌نظیر است، افزود: صرفه و صلاح نظام و دولت بر این است که تا جای ممکن در همه امور از توانایی‌های داخلی استفاده کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسالت مجلس تسهیل، حمایت و نظارت بر امور است، اضافه کرد: یکی از کارهایی که مجلس می‌تواند درزمینهٔ تسهیل سازی و حمایت از چنین پروژه‌های ملی انجام دهد تأکید و الزام قانونی دولت در خصوص استفاده از توان داخلی است.

مرادی با بیان اینکه امروز بنده به همراه رئیس کمیسیون انرژی و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از این پروژه بازدید کرده و با مدیرعامل ایزوایکو مذاکره‌ای داشتیم، تصریح کرد: در هفته آینده نیز اعضای کمیسیون انرژی مجلس جهت بازدید از این پروژه به بندرعباس خواهند آمد و توصیه‌ام به آن‌ها نیز حمایت قاطع و مستمر این‌گونه پروژه‌ها است.