در دیدار با مسئولان سازمان گسترش مطرح شد

سرمایه گذاری شرکت آلمانی در طرح های تولید توربین های بادی

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت آلمانی eno energy در زمینه سرمایه گذاری در حوزه تولید و نصب راه اندازی نیروگاه بادی در ایران، تفاهم نامه امضا می کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی ایدرو، آقایان بوکهلت و بورم مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت eno energy از کشور آلمان در محل سازمان گسترش با مهندس فائقی معاون نوسازی و بهره برداری و مهندس الهیاری مدیر اجرای طرح های صنعتی ایدرو دیدار و آمادگی خود را جهت همکاری در سرمایه مشترک برای احداث نیروگاه بادی و تولید توربین های بادی ابراز داشتند.

سرمایه گذاری شرکت آلمانی در طرح های تولید توربین های بادی

سرمایه گذاری شرکت آلمانی در طرح های تولید توربین های بادی

در این دیدار مدیر عامل شرکت انو انرژی آلمان با تشریح عملکرد شرکت که شامل تولید و نصب و راه اندازی ۱۱۴ توربین بادی از سوی شعبات این شرکت مستقر در آلمان، سوئد، فرانسه و ایتالیا می باشند، اظهار داشت قطعات ساخته شده توربین های بادی به آسانی در دسترس هستند و توربین ها هم با الزامات بازار و مختصات ارائه حداکثر عملکرد، تطابق دارند.
در این جلسه، مهندس مهویدی به نمایندگی از پژوهشکده میکروالکترونیک اظهار داشت احداث یک مگاوات نیروگاه برق بادی برای ۱۵ الی ۱۹ نفر ایجاد اشتغال می کند و پژوهشکده میکروالکترونیک برای توسعه و ترویج قابلیت ها و ظرفیت های ملی در زمینه روش طراحی صنعتی و تجاری، تولید محصولات میکروالکترونیک و تجاری سازی فناوری های مرتبط ماموریت دارد.
این خبر حاکی است در پایان جلسه مقرر گردید تفاهم نامه دوجانبه ای شامل پیشنهادات طرفین جهت تولید توربین بادی و ارائه قیمت دانش فنی، به امضا برسد.