در دومین جلسه شورای سیاستگذاری به ریاست دکترمعظمی مطرح شد

تقدیر از برگزیدگان جایزه تعالی در دوازدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی  

دومین جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی به ریاست دکتر معظمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ۱۱ آبان ماه در محل ساختمان ایدرو برگزار شد.

به گزارش ایدرو نیوز در این جلسه دکتر محمدی رییس کنفرانس و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، به تشریح برنامه ها و موضوعات پیش بینی شده کنفرانس پرداخت.

بنا به گفته وی ارائه سخنرانی های علمی و دانش جدید؛ ارائه تجارب برتر سازمان ها در حوزه مدیریت منابع انسانی؛ مراسم تقدیر از برگزیدگان جایزه تعالی منابع انسانی از جمله برنامه های روز نخست کنفرانس است.

تقدیر از برگزیدگان جایزه تعالی منابع انسانی دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی  

تقدیر از برگزیدگان جایزه تعالی منابع انسانی دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی  تصریح کرد از دیگر برنامه های کنفرانس می توان به برگزاری کارگاه های تخصصی مدیریت منابع انسانی، برپایی نمایشگاه حرفه ای منابع انسانی، کلینیک مدیریت منابع انسانی و ایستگاه نوآوری اشاره کرد.

دکتر ابراهیم شیخ دبیرعلمی کنفرانس نیز با بیان عناوین “تجربه پیاده سازی استراتژی منابع انسانی در شرکت های بزرگ” ، “نقش حوزه مدیریت منابع انسانی در ایجاد نوآوری سازمانی” و “میراث فرهنگی ایرانیان و انسان معاصر ایران” به تشریح موضوعات سخنرانی ها پرداخت. وی افزود تجربه یک مدیر موفق بین المللی و یک مدیر موفق داخلی در حوزه مدیریت منابع انسانی از دیگر موضوعات سخنرانی های این کنفرانس خواهد بود.

بنا به این گزارش، در دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف برگزار می شود که برخی از عناوین آن عبارتند از: “سیری تاریخی در تحول اندیشه و عملکرد مدیران ایرانی” ، “تجربه انتصاب مدیران مپنا بر اساس الگوی مدیریت عملکرد زیمنس”، “تسهیل توسعه و توانمندسازی افراد” و “الگوی محیط کار مطلوب”.

در این کنفرانس تعداد ۴۲۱ اصل مقاله و تجارب به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که مقالات برگزیده توسط کمیته علمی کنفرانس، برای ارائه،  ارائه پوستری و درج در نشریات تخصصی انتخاب خواهد شد.

گفتنی است دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد و ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران منابع انسانی سراسر کشور برگزار می شود.