- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

همکاری ایتکو و کریس مارین دانمارک

به گزارش ایدرو نیوز ، سعید اسد نماینده آسیا و آفریقایی شرکت کریس مارین دانمارک در دیدار با احمد خادم المله مدیر عامل شرکت توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو ) ضمن معرفی ظرفیت های این شرکت همکاری با شرکت ایتکو در ایران را درخواست کرد .

همکاری ایتکو و کریس مارین دانمارک

همکاری ایتکو و کریس مارین دانمارک

سعید اسد با اشاره به ظرفیت های مناسب ایران برای فعالیت شرکت متبوع خود گفت : کریس مارین آمادگی دارد در سه حوزه موتورهای دریایی ، ریلی و نیروگاه و نفت و گاز خدمات مشاوره فنی ، آموزش ، تعمیرات ، اورهال و تامین موتورهای یادشده را از طریق شرکت توربین توان گستر ایرانیان به متقاضیان ایرانی ارائه کند.
وی از مدل همکاری پیشنهادی مدیر عامل ایتکو برای حضور در بازار ایران استقبال کرد و اظهارداشت : در گزارشی که از سفر خود به ایران به مدیران عالی کریس مارین ارائه خواهد کرد مدل های همکاری در ایران را به آنان پیشنهاد خواهم کرد .

وی گفت: امکان فاینانس پروژه های پیشنهادی ایتکو از طریق بانک ملی دانمارک فراهم است و کریس مارین می تواند با پشتوانه مالی این بانک پروژه های پیشنهادی در ایران را اجرا کند .

مدیر عامل شرکت توربین توان گستر ایرانیان نیز با اشاره به ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های سه گانه دریایی ، ریلی و نیروگاهی گفت : حوزه فعالیت کریس مارین در ایران بازار مناسبی دارد که در قالب مدل همکاری دو و چند جانبه امکان بکارگیری توانمندی های کریس مارین در ایران فراهم است .

احمد خادم المله ظرفیت های ایتکو در حوزه های صنعت هوایی ، حمل و نقل و نفت و گاز را برای نماینده کریس مارین تشریح و آمادگی ایتکو برای همکاری های دو و چند جانبه را اعلام کرد .

همکاری ایتکو و کریس مارین دانمارک

همکاری ایتکو و کریس مارین دانمارک

کریس مارین از جمله شرکت های معتبر دانمارکی است که در تعمیر و نگهداری انواع تجهیزات صنعت دریایی خصوصا موتورهای کشتی ، موتورهای ریلی ( لوکوموتیو ) ، نیروگاهی و صنعت نفت و گاز تخصص دارد .

کریس مارین در کشورهای بزرگ صنعتی از جمله اروپا نمایندگی دارد و خدمات صنعت دریایی به مالکین شرکت صنعتی و حمل و نقل ارائه می کند .
کریس مارین در برنامه توسعه ای آینده خود بازار صنایع دریایی ایران را هدفگذاری کرده است.

شرکت توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو) با سهامداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت هوانوردی پارس ( پادیکو ) از جمله شرکت های دانش بنیان است که در زمینه انواع توربین ، موتورهای صنعتی و تجهیزات دوار فعالیت دارد .

ایتکو تا کنون فعالیت ارزنده ای در زمینه بومی سازی انواع قطعات توربین و موتورهای صنعتی در ایران داشته است .