سفیر جمهوری اسلامی ایران طی بازدید از غرفه ایدرو در هلند

امیدواریم همکارهای ایدرو و شرکت های خارجی به نتیجه مطلوب برسد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند طی بازدید از غرفه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشکاه فراساحل آمستردام ابراز امیدواری کرد همکاری های ایران و شرکت های خارجی در حوزه صنایع دریایی به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش ایدرو نیوز ، علیرضا جهانگیری سفیر کشورمان در هلند در اولین روز برگزاری نمایشگاه صنایع فراساحلی که در حاشیه همایش صنایع فراساحلی آمستردام برگزار شده است از غرفه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بازدید و از فعالیت های این سازمان توسعه ای مطلع شد.

طی بازدید آقای جهانگیری از غرفه ایدرو، دکتر دلیری معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش توضیحات لازم را در خصوص فعالیت ها و ماموریت های سازمان گسترش و بویژه دستاوردهای آ ن در حوزه صنایع دریایی و تاسیسات فراساحلی ارائه داد.

امیدواریم همکارهای ایدرو و شرکت های خارجی به نتیجه مطلوب برسد

امیدواریم همکارهای ایدرو و شرکت های خارجی به نتیجه مطلوب برسد

سفیر جمهور اسلامی ایران در این بازدید گفت بحمدلله شرکت های ایرانی و بویژه ایدرو برای اولین بار پس از ۲۰ سال ، حضور مستقل و موثری در این نمایشگاه پیدا کردند.

وی درپایان اظهار داشت امیدواریم باتوسعه همکاری های بین المللی میان ایران و طرف های خارجی ،‌شاهد به ثمر نشستن این فعالیت ها باشیم.گفتنی است همایش انرژی فرا ساحلی ۲۰۱۶ آمستردام از دیروز در هلند برگزار شد.

در این همایش دو روزه بیش از ۱۲ هزار کارشناس، متخصص، سرمایه گذار و خریدار انرژی و بیش از ۶۵۰ شرکت فعال در حوزه ی انرژی در دریا از سراسر جهان حضور دارند.

شرکت های ایرانی فعال در حوزه ی نفت و گاز در دریا نیز در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و در بخش مربوط به ایران در مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع طرح های خود را معرفی می کنند.

مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ،‌شرکتهای ملی نفت ایران، نفت و گاز پارس، ایدرو، فلات قاره، نفت و گاز خزر و نمایندگان بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی کشورمان نیز در این کنفرانس در خصوص زمینه های سرمایه گذاری خارجی در طرح های نفت و گاز کشورمان سخنرانی می کنند.

همچنین در نمایشگاه فراساحلی هلند، ده ها تن از نمایندگان شرکت های خارجی فعال در حوزه صنایع فراساحلی شرکت کرده و انواع محصولات خود را در نمایشگاهی که به مناسبت برگزاری این کنفرانس، ایجاد شده، در معرض بازدید شرکت کنندگان قرار دارند.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز غرفه ای در نمایشگاه فراساحلی آمستردام تدارک دیده که طی آن، محصولات تولیدی خود را در حوزه تجهیزات و منابع دریایی در معرض نمایش عموم قرار داده است.