مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین :

میزان تولید مجتمع در سال ۹۶ ، به ۷۰ هزار تن می رسد

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت : در حال برخی برنامه‌ریزی‌ها هستیم تا بتوانیم میزان تولید در سال ۹۶ را به ۷۰ هزار تن برسانیم . با این روش تولید می‌توانیم در سال ۹۷ به ۸۲ هزار تن تولید در سال دست یابیم.

به گزارش ایدرونیوز ، حسن خاکسار با اشاره به به چالش‌های تولید فولاد در چند ماه گذشته اظهار داشت : در چند ماه گذشته بحث هایی در حوزه الکترودها به وجود آمد که تولید فولاد را با برخی چالش‌ها روبه‌رو کرد. با توجه به امکان افزایش نرخ در نرخ تمام شده می‌توان آن را جبران کرد.

حسن خاکسار مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین

حسن خاکسار مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین

این موضوع در واحدهای تولید انبوه و فولادهای کم‌آلیاژ مشکل چندانی را به وجود نمی‌آورد. در زمینه مجتمع صنعتی اسفراین اما موضوع مقداری تفاوت دارد. اسفراین رسالت تولید فولادهای آلیاژی را بر عهده دارد و باید بر اساس سفارش مشتری تولید کند.

به عبارتی مشتری آلیاژ خاص را در ابعادی خاص سفارش می‌دهد و ما موظف هستیم بر اساس نرخ داده شده محصولات را به فروش برسانیم.
مجتمع صنعتی اسفراین صنعتی مادر به شمار می‌رود. مجتمع صنعتی اسفراین می‌تواند تمام آلیاژهای مورد نیاز در صنایع کشور را تامین کند. هوافضا، کشتی سازی، خودروسازی، فولاد، سیمان، نفت، گاز و دیگر شاخه‌های صنعت نیز به آلیاژهای تولید شده در مجتمع نیاز دارند.