پیام تبریک رئیس هئیت عامل ایدرو به مناسبت رای قاطع نمایندگان مجلس به آقای شریعتمداری

رئیس هئیت عامل ایدرو تصریح کرد : رای اعتماد قاطع مجلس به انتخاب آقای شریعتمداری سبب دلگرمی مجموعه صنعت ، معدن و تجارت است .

به گزارش ایدرو نیوز ، منصور معظمی ضمن تبریک انتخاب شایسته آقای شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، این انتخاب را سبب دلگرمی مجموعه صنعت ، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت : آنچه در برنامه و سخنان ایشان در مجلس شورای اسلامی ارایه و بیان شده ، یک برنامه کامل و توسعه گرا بوده در حقیقت ایشان برای صنعت معدن و تجارت یک توسعه همه جانبه را در نظر دارد که از آن صادرات گرا شدن تولیدات داخلی و در کنار آن ارتقاء کیفیت محصولات و همچنین حضور در بازار جهانی منتج می شود .

دکتر منصور معظمی ریاست هئیت عامل ایدرو

دکتر منصور معظمی ریاست هئیت عامل ایدرو

دکتر منصور معظمی ریاست هئیت عامل ایدرو بااشاره به توجه آقای شریعتمداری به جذب سرمایه های خارجی در صنعت و رقابتی کردن بنگاه ها گفت : اعتقاد آقای شریعتمداری به ارتقا جایگاه سازمان های توسعه ای در کشور و پیشتازی ایدرو در رقابتی کردن بنگاه های کوچک و متوسط ، مسئولیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را در پیشبرد توسعه صنعتی کشور افزایش می دهد.

ایشان همچنین با اشاره به توجه خاص آقای شریعتمداری به نوسازی صنایع در کشور ، آمادگی ایدرو را برای جامعه عمل پوشیدن به این مهم اعلام داشت .

دکتر معظمی در پایان با بیان اینکه دوره بسیار پر کار و سخت و شیرین را در خدمت آقای مهندس نعمت زاده داشته ایم ، تصریح کرد: الحمدلله توفیقاتی در دوران وزارت مهندس نعمت زاده از جمله در جذب سرمایه گذاری خارجی ، بازسازی صنایع فرسوده، توسعه صنایع در مناطق محروم اتفاق افتاده و حاصل آن برای کل کشور بوده است.

ان شاءالله از ثمرات این فعالیت ها در آینده صنعت کشور منافع بسیار زیادی خواهد داشت و امیدوارم که با توجه به سیاستهای اعلام شده وزیر محترم شاهد توسعه فعالیتهای صنعتی کشور باشیم.