اقدام ایدرو در داخلی سازی تجهیزات نفت وگاز جواب داد

با ثبت رکورد نصب و تولید گاز در پارس جنوبی با زمان ۶٢ روزدر سکوی١٨بی پارس جنوبی که عملیات طراحی و ساخت آن توسط متخصصان داخلی انجام شده است ایدرو نشان داد یکی از بزرگترین دغدغه های کشور در مورد تامین تجهیزات صنعت نفت و گاز برطرف کرده است .

به گزارش ایدرو نیوز ، برنامه های فوری و تخصصی ایدرو در سال ٩۵ برای جبران تاخیر های به وجود آمده در دولت قبل در زمینه پارس جنوبی و همچنین توسعه فعالیتهای داخلی سازی تجهیزات صنعت نفت دیروز در یکی از فعالیتهای ایدرو نمایان شد و باور همه ناظران داخلی و خارجی را به این سو هدایت کرد که توانمندی داخلی در ساخت تجهیزات نفت گاز در داخل کشور ممکن است.

رکودزنی برای برادشت از میدان گازی مشترک با قطر

رکودزنی برای برادشت از میدان گازی مشترک با قطر

از جمله فعالیتهای دیگر ایدرو در این زمینه ساخت الکترو موتورهای ضد انفجار برای استفاده در صنعت نفت و گاز است که تا پیش از این از خارج وارد میشد و در حال حاضر به نتیجه رسیده و تولید داخی شده است .

هم چنین در موضوع شیرهای کنترلی برای خطوط انتقال نفت وگاز برای داخل پالایشگاه و خطوط انتقال با احداث شرکت نیک گستر این موضوع تامین شده و حتی تعمیر این شیرهای کنترلی منبعد در داخل کشور انجام می گردد.

طرحهای تبدیل گاز به پلی پرو پیلن و اولوفیلن نیز جزء فعالیتهای ایدرو است که تا پایان سال خبرهای خوشی از آنها به مردم خواهد رسید.