- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

ایدرو خود را مکلف به پیاده سازی مولفه های اقتصاد مقاومتی می داند

به گزارش ایدرونیوز، دکتر معظمی معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان این سازمان سخن می گفت با تسلیت ایام محرم و سوگواره سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش،اظهار داشت از حماسه حسینی باید درس های ایثار و فداکاری و آزادگی آموخت.
دکتر معظمی در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان ایدرو

دکتر معظمی در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان ایدرو

رئیس ایدرو با اشاره به تفاهم نامه ها و توافقاتی که سازمان گسترش با طرف های خارجی در حوزه های مختلف منعقد کرده، افزود امروزه کشور به سرمایه گذاری خارجی که مبتنی برحمایت حداکثری از تولید داخلی و همچنین صدور محصولات تولیدی است،  نیاز دارد و در این زمینه ایدرو می کوشد شرائط تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم سازد.
دکتر معظمی با بیان اینکه اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت و استفاده از توانمندی داخلی جزو مولفه های اقتصاد مقاومتی است اعلام کرد سازمان گسترش با تکیه بر برند خوشنام و ارزنده اش ،خودرا مکلف می دارد تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید این مولفه ها را در عمل پیاده سازی نماید.
وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه منعقد میان ایدرو و رنو اعلام کرد این تفاهم نامه قرار است در ماه نوامبر به قرارداد مبدل شود و تا آن زمان فرصت ارائه نظر و استفاده از نظرات کارشناسان برای هرگونه اصلاح مفاد تفاهم نامه موجود است و حتما نقطه نظرات اصلاحی مور توجه قرار خواهد گرفت.
این خبر حاکی است بر اساس احکام جدید رئیس هیات عامل سازمان گسترش، دکتر کیانی بختیاری به عنوان معاون برنامه ریزی و دکتر عباس حاج فتحعلی ها به عنوان معاون نوسازی و بهره برداری به ترتیب جایگزین مهندس هادی طالبی و مهندس سیعد فائقی شدند.
گفتنی است معاونان جدید سازمان گسترش جزو کارکنان ایدرو بوده و از سوابق مدیریتی در سازمان برخوردار هستند.