​دکتر معظمی در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان ایدرو

ایدرو خود را مکلف به پیاده سازی مولفه های اقتصاد مقاومتی می داند

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به بهره برداری از چند پروژه ملی در بندرعباس که به وسیله ایدرو راه اندازی شد، اظهار داشت امروزه باید آموزه امام راحل مبنی بر ” ما می توانیم” سرلوحه اقدام عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

به گزارش ایدرونیوز، دکتر معظمی معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان این سازمان سخن می گفت با تسلیت ایام محرم و سوگواره سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش،اظهار داشت از حماسه حسینی باید درس های ایثار و فداکاری و آزادگی آموخت.
دکتر معظمی در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان ایدرو

دکتر معظمی در آیین تودیع و معارفه دو تن از معاونان ایدرو

رئیس ایدرو با اشاره به تفاهم نامه ها و توافقاتی که سازمان گسترش با طرف های خارجی در حوزه های مختلف منعقد کرده، افزود امروزه کشور به سرمایه گذاری خارجی که مبتنی برحمایت حداکثری از تولید داخلی و همچنین صدور محصولات تولیدی است،  نیاز دارد و در این زمینه ایدرو می کوشد شرائط تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم سازد.
دکتر معظمی با بیان اینکه اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت و استفاده از توانمندی داخلی جزو مولفه های اقتصاد مقاومتی است اعلام کرد سازمان گسترش با تکیه بر برند خوشنام و ارزنده اش ،خودرا مکلف می دارد تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید این مولفه ها را در عمل پیاده سازی نماید.
وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه منعقد میان ایدرو و رنو اعلام کرد این تفاهم نامه قرار است در ماه نوامبر به قرارداد مبدل شود و تا آن زمان فرصت ارائه نظر و استفاده از نظرات کارشناسان برای هرگونه اصلاح مفاد تفاهم نامه موجود است و حتما نقطه نظرات اصلاحی مور توجه قرار خواهد گرفت.
این خبر حاکی است بر اساس احکام جدید رئیس هیات عامل سازمان گسترش، دکتر کیانی بختیاری به عنوان معاون برنامه ریزی و دکتر عباس حاج فتحعلی ها به عنوان معاون نوسازی و بهره برداری به ترتیب جایگزین مهندس هادی طالبی و مهندس سیعد فائقی شدند.
گفتنی است معاونان جدید سازمان گسترش جزو کارکنان ایدرو بوده و از سوابق مدیریتی در سازمان برخوردار هستند.