مهندس نعمت زاده خطاب به مدیران :

بهانه جویی ممنوع، برای تولید تلاش کنید

وزیر صنعت، معدن و تجارت و جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی خطاب به مدیران اجرایی و بانک ها در شهرستان خمین گفت : برای رفع مشکلات پیش روی تولید هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نمی شود.

به گزارش شاتا، محمدرضا نعمت زاده در نشست مشترک با فعالان اقتصادی ، صنعت گران و معدن گران استان مرکزی با بیان این مطلب افزود : به هیچ وجه سنگ اندازی جلوی پای صنعت گران و تولید کنندگان پذیرفته نمی شود و حتی اگر تقاضای آنها انجام شدنی نیست ،راه های جدید و قابل اجرا را به صنعت گران و تولید کنندگان پیشنهاد شود.
وی به لزوم حمایت از واحد های تولیدی از سوی همه دست اندرکاران تولید اشاره و تصریح کرد : یک واحد فعال از عهده همه دیون خود بر می آید و تولید و اشتغال را افزایش خواهد داد و این امر هم به سود بانک ها و هم کشور است.
محمدرضا نعمت زاده با بیان اینکه واگذاری های غیر کارشناسانه با عنوان خصوصی سازی یکی از دلایل رکود واحدهای صنعتی است گفت : واگذاری های باید با دقت نظر باشد و واقعا به بخش خصوصی یا غیر خصوصی نیمه دولتی واگذار شود تا از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری شود.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در این نشست با صبر و حوصله و در فضایی صمیمی به درد و دل شرکت کنندگان گوش داد و این بار در کسوت جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر رفع مشکلات بخش تولید و صنعت تاکید کرد.