آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو تا پایان تعطیلات

مدبر عامل ایساکو از آغاز جشنواره نوروزی خدماتی و امدادی ایران خودرو از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایدرونیوز ، سید رضا حسینی در نشست خبری جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با بیان اینکه در این طرح ۴۱۱ نمایندگی خدمات پس از فروش و حدود ۲۱۰۰ امدادرسان در سطح جاده‌ها فعال هستند، اظهار داشت: علاوه بر آن ۱۱۵۰ امدادگر بالینی و ۸۸۰۰ ناوگان امدادی نیز در سطح جاده‌ها فعال خواهند بود.

آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو تا پایان تعطیلات

آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو تا پایان تعطیلات

مدیرعامل ایساکو گفت: در چهار محور اصلی شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب غرب کشور که حدود ۸۰ درصد ترددها در این محور قرار می‌گیرد پایگاه‌های امدادی مستقر شده است.

وی افزود: در طرح خدمات نوروزی سال گذشته میانگین زمان انتظار دریافت خدمات ۲۷ دقیقه بود که در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۶ با اضافه شدن موتورسوارهای امدادی و بازیابی پراکندگی واحدهای امدادی پیش‌بینی شده میانگین زمان انتظار دریافت خدمات به ۲۵ دقیقه کاهش یابد.

به گفته حسینی، در این زمینه ۱۸۰ نفر از پرسنل ستادی ایساکو وظیفه بازدید حضوری، بازرسی و نظارت و کیفیت خدمات نوروزی را برعهده خواهند داشت.

همچنین حسینی از راه اندازی ربات تلگرام ایران خودرو خبر داد و گفت: ربات تلگرام ایران خودرو با آدرس irankhodro_robot راه اندازی شده تا مشتریان بتوانند دسترسی راحت تری داشته باشند و ما بتوانیم خدمات را در زمان سریعتری ارایه کنیم.

وی میانگین زمان انتظار برای رسیدن اکیپ های امداد خودرو ایساکو را ٢٧ دقیقه ذکر کرد و افزود: برنامه ریزی کرده ایم که این زمان را به ٢۵ دقیقه کاهش دهیم.

بر اساس این گزارش، برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، ‌علاوه بر نمایندگی های یک شیفت که از ساعت ۸ صبح فعال خواهند بود،‌۱۷۰ نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت ۸ تا ۲۱ به ارایه خدمات به هموطنان می پردازند.

همچنین با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد همچون اتوبان قم، فیروزکوه، چالوس، و هراز پایگاه های امدادی صحرائی به صورت شبانه روزی ایجاد شده که نیروهای مجرب تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو با قطعات مناسب آماده خدمات رسانی به امدادخواهان هستند.

از سویی برای پایش وضعیت امدادرسانی، واحدهای نظارتی شرکت ایساکو به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت. به هموطنان نیز توصیه می شود در ایام نوروز، با تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰ خدمات را از نمایندگی های مجاز و اکیپ های امدادی ایران خودرو دریافت کنند.

این در حالی است که لیست نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو در پایگاه اینترنتی این شرکت و ربات تلگرام irankhodro_report اعلام شده است. برگزاری مسابقه عکاسی برای دارندگان محصولات ایران خودرو نیز از دیگر برنامه های ایساکو در طرح امداد نوروزی امسال است که مالکان می توانند از طریق کانال ربات تلگرام به آدرس irankhodro_report در جشنواره عکاسی با عنوان «نوروز، سفر و ایران خودرو» شرکت کنند.

گفتنی است،‌هم زمان با مراسم آغاز اجرای طرح امدادی در تهران، در سایر شهرها از جمله مشهد،‌ رشت، همدان و اصفهان نیز به صورت نمایدین مراسم ورود ناوگان امداد و افتتاح جشنواره نوروزی ایران خودرو برگزار شده است.

مدیرعامل امداد خودروی ایران:

مردم در نوروز از امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز استفاده نکنند

مدیرعامل امداد خودروی ایران گفت: مردم  در سفرهای نوروزی از تماس و استفاده از امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز خودرداری کنند تا دچار مشکل نشوند.

شهرام صالحی در نشست خبری جشنواره خدمات نوروزی ایران خودروافزود: در گذشته بیشتر افرادی که از   امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز استفاده کرده‌اند، به دلیل عدم توانایی فنی صاحبان این امدادها دچار مشکلات عدیده‌ای شدند

وی با بیان این‌که بخشی از خودروهای غیرمتفرقه به‌طور کلی غیرقانونی هستند، اظهار داشت: برخی از آنها از آرم و نشان ایران خودرو سوء استفاده می‌کنند که در این زمینه پرونده تشکیل شده است و به آنها رسیدگی می‌شود.

به گفته صالحی، حدود ۵۰ درصد این پرونده‌ها در مرحله صدور رای است که امیدواریم با ادامه این اقدامات در سال آینده شهروندان از آسیب امداد خودروهای متفرقه مصون بمانند.

مدیرعامل امداد خودروی ایران در خصوص انجمن تازه‌ تاسیس امداد خودرو و اینکه کارشناسان آن با دارنده‌های خودروهای مختلف تماس می‌گیرند و اظهار می‌کنند که عضویت و خرید کارت امداد این مجموعه اجباری است گفت: از لحاظ قانونی چنین اجباری وجود ندارد و ما نیز اصلاً چنین انجمنی را نمی‌شناسیم و به تبع عضو آن نیز نیستیم.