ضمن اعلام برنامه های تولید سال آینده:

شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار سود ده شناخته شد

شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار سود ده شناخته شده و در ردیف شرکت های سود آور سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت.

به گزارش ایدرو نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت لوله گستر اسفراین این شرکت در سال ۹۵ که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال اقتصاد مقاومتی ،‌اقدام و عمل نامگذاری شده است با حمایت های دکتر معظمی رئیس هیات عامل ایدرو توانست به سود دهی برسد.
این خبر می افزاید در گزارش این شرکت درباره عملکرد سال ۱۳۹۵ آمده است افزایش دو برابری میزان تولید نسبت به سال های گذشته و ثبت رکورد جدید در تولید با تلاش و همت پرسنل شریف و زحمت کش شرکت لوله گستر اسفراین صورت گرفته و میزان تولید به مقدار ۲۵۰۰۰ تن معادل ۲۷۷۰۸ شاخه لوله بدون درز رسیده و میزان ارسال به مقدار ۱۸۶۳۶ تن معادل ۲۱۵۵۸ شاخه لوله بدون درز و همچنین میزان فروش به قریب به ۱۲۹۰ میلیارد ریال رسید.
از سوی دیگر برنامه تولیدی سال ۱۳۹۶ این شرکت شامل برنامه تولید معادل ۳۰۰۰۰ تن و عقد – قرار داد های جاری معــادل ۱۲۰۰۰ تــن و همچنین انجام قرار دادهای در حال مذاکره معادل ۱۸۰۰۰ تن اعلام شده است.
در گزارش روابط عمومی شرکت لوله گستر اسفراین امده است بدون تردید موفقیت های حاصله در سال ۱۳۹۵ با عنایت و لطف خداوند مهربان و حمایتهای موثر و عمده دولت تدبیر و امید، تلاش و همت بی شائبه و مستمر پرسنل شریف شرکت و مساعدتهای موثر و همیشگی مسئولین امر بویژه جناب آقای دکتر معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و کلیه همکاران ایشان در ارکان مختلف سازمان محقق گردید است.