دكتر معظمي در جلسه شوراي هماهنگي مديران ايدرو :

ایدرو در سال ۹۶ آماده جهش بزرگ است

مهمترین دغدغه ایدرو برگشت به هویت اصلی آن است و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هم دارای برند است و هم خوشنامی واعتبار آن برای دیروز و امروز نیست .

به گزارش ایدرو نیوز ،‌دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در جمع معاونان ،‌مدیران و مشاروران این سازمان سخن می گفت ضمن اظهار مطلب فوق افزود سازمان باید فعالیت در مگا پروژه ها ایجاد کند و بعد از اتمام پروژه آنرا واگذار کند و در عین حال باید از منابع خارجی در بخش خصوص استفاده کنیم . البته در سال ۱۳۹۵ هم شرکت های بین المللی وهم سرمایه گذاران خارجی به یاران امدند و تعاملات خوبی برقرار شد.

جلسه شورای هماهنگی مدیران ایدرو

جلسه شورای هماهنگی مدیران ایدرو

وی با بیان اینکه باید ایدرو در کشور کار نوسازی شرکت های بزرگ صنعتی را بعهده بگیرد افزود سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران انقدر اعتبار دارد که برای انجام هر کار بزرگ فعالیت کند و این به عهده سازمان گسترش است که دغدغه مگا پروژه ها را در کشور رفع نماید .
رئیس هیات عامل ایدرو افزود کشور از ما انتظار دارد که موتور محرک صنعت باشیم . امروز با تقاضای های فراوانی در ایدرو روبرو هستیم . حتی در ساخت ماشین الات معدنی هم انتظار از ایدرو است .
دکتر معظمی در پایان خاطرنشان ساخت در سال ۱۳۹۵ کارنامه ایدرو نمره قابل قبولی داشته و الحمدا… از ظرفیت ها بیشترین استفاده شده است و در سال ۱۳۹۶ ایدرو آمادگی یک جهش بزرگ را دارد.