مدير عامل شركت گسترش صنايع آريا تاير هامون:

پروژه تولید تایر تاثیر قابل توجهی در اشتغال و اقتصاد منطقه خواهد داشت

طرح تولید تایرهامون در حال حاضر در مرحله انتخاب تکنولوژی بوده و با راه اندازی این پروژه تاثیر قابل توجهی در اشتغال و معیشت و اقتصاد منطقه بوجود خواهد آمد.

به گزارش ایدرو نیوز ، مدیر عامل شرکت گسترش صنایع آریا تایر هامون که با ایدرو نیوز گفتگو می کرد ضمن اظهار مطلب فوق در باره مشخصات طرح تولید تایر گفت این طرح با ظرفیت ۵۰ هزار تن سواری وباری در بازه زمانی ٣ ساله با اشتغال ۱۳۰۰ نفر در شهرک صنعتی رامشار زابل و سرمایه گذاری ۹۷۵ میلیارد تومان و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در حال انجام است.

مهندس مسعود محمدی با اشاره به پیشرفت طرح تولید تایر گفت در حال حاضر در مرحله انتخاب تکنولوژی بوده و با راه اندازی این پروژه تاثیر قابل توجهی در اشتغال و معیشت و اقتصاد منطقه بوجود خواهد آمد.
مدیر عامل شرکت گسترش صنایع آریا تایر هامون با تاکید بر اینکه این طرح صد درصد متعلق به ایدرو است افزود
در این طرح پیش بینی حداکثر استفاده از توان مهندسی و ساخت داخل شده است و مقرر گردیده حدود ۳۰ درصد ساخت داخل و مهندسی تفصیلی پروژه تماما از نیروهای داخلی استفاده خواهد شد.
وی بابیان اینکه پروژه در حال حاضر برگزاری مناقصه MC یا مدیریت طرح را در دستور کار دارد اظهار داشت مرحله بعدی شاهد برگزاری مناقصه مهندسی و انتقال تکنولوژی خواهد بود.
بگفته وی برخی اقدامات اولیه ساختمانی نظیر فضای سبز ، سوله انبار و منبع آب و درب ورودی و …در محل در حال انجام است