چهاردهمین همایش تعالی سازمانی با معرفی برگزیدگان این همایش به کار خود پایان داد

کسب ۳ تندیس سیمین و ۸ تندیس بلورین ، سهم بنگاه های ایرانی از چهاردهمین همایش تعالی سازمانی بود

به گزارش ایدرونیوز ، امسال از میان ۱۵ سازمان و شرکت بزرگ که در سطح تندیس در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده بودند، در بخش ساخت و تولید “شرکت فولاد خوزستان” و “شرکت تولیدی صنعتی فراسان” و در بخش خدمات ” بانک پاسارگاد” در بازه امتیازی ۶۰۱ تا ۶۵۰ موفق به کسب تندیس سیمین شدند.

چهاردهمین همایش تعالی سازمانی با معرفی برگزیدگان این همایش به کار خود پایان داد

چهاردهمین همایش تعالی سازمانی با معرفی برگزیدگان این همایش به کار خود پایان داد

بنا به این گزارش، “شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه” (میدکو) ، “گروه مپنا” و “مجتمع فولاد خراسان” در بازه امتیازی ۵۰۱ تا ۵۵۰ در بخش ساخت و تولید، تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی را کسب کردند.
همچنین در بازه امتیازی ۴۵۱ تا ۵۰۰ امتیاز “شرکت پالایش نفت تهران” ،”شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا” (مکو) ،”شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو” (ساپکو) و “شرکت استام صنعت” در بخش ساخت و تولید و “شرکت سهامی بیمه ایران” در بخش خدمات، موفق به کسب تندیس بلورین شدند.
در سال جاری ۷۱ سازمان و شرکت بزرگ کشور، در ۵ بخش “ساخت و تولید”، “خدمات” ، “سلامت” ، “آموزش” و “بخش عمومی” با انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی دریافت جایزه ملّی تعالی سازمانی بودند.
بنا به این گزارش ۳۰ شرکت متقاضی دریافت تقدیرنامه و ۲۶ شرکت نیز متقاضی کسب گواهی تعهد به تعالی در فرایند جایزه مذکور بودند.
در طی ۱۴ سال گذشته سازمان های کشور ۱۳۰۰ بار در این فرایند مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود نظام‌های مدیریتی آن‌ها شناسایی شده و بهبود یافته است.