مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی :

تزریق سرمایه نفت به سازمان ها نشانه بهره وری نیست

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در چهاردهمین همایش تعالی سازمانی اظهار داشت: سازمان هایی می توانند از سرمایه های موجود سرمایه آفرینی کنند و مازاد سرمایه را در تولید بیشتر به کار بگیرند که راه تعالی را پیموده باشند

به گزارش ایدرو نیوز ، دکتر محمدی دو اقدام ضروری برای رسیدن به نرخ رشد اقتصادی ۸ درصد را افزایش بهره وری واستفاده هر چه بهتر از منابع موجود ، و نیز توسعه و افزایش سرمایه گذاری بویژه جذب سرمایه خارجی دانست. بگفته وی نرخ رشد اقتصادی در طی ۱۶ سال کمتر از نصف رشد هدف که ۸ درصد بوده، محقق شده است.

تزریق سرمایه نفت به سازمان ها نشانه بهره وری نیست

تزریق سرمایه نفت به سازمان ها نشانه بهره وری نیست

وی خاطرنشان کرد: سازمان هایی می توانند از سرمایه های موجود سرمایه آفرینی کنند و مازاد سرمایه را در تولید بیشتر به کار بگیرند که راه تعالی را پیموده باشند.
دکتر محمدی با تاکید بر این که تزریق سرمایه نفت به سازمان ها نشانه بهره وری نیست یادآور شد: اگر قرار است بهره وری سازمان ها افزایش یابد فضای مناسب کسب و کار که در آن رقابت پذیری برقرار است و از فساد اقتصادی خبری نیست و فرایند تعامل بنگاه های اقتصادی با دولت روان و تسهیل شده است، ایجاد شود.
وی در پایان یادآور شد: سرمایه گذاری های جدید باید در نظام مدیریت صحیح و بهره ور به کار گرفته شود تا به آینده ای پایدار برسیم چه در سطح سازمان ها و چه در سطح جامعه.