- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

چهاردهمین همایش تعالی سازمانی آغاز به کار کرد

چهاردهمین همایش تعالی سازمانی با موضوع “تعالی در خدمت جامعه”، با حضور مقامات، مدیران ارشد و متخصصان این حوزه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
به گزارش ایدرونیوز ، امسال ۷۱ سازمان و شرکت بزرگ کشور، در ۵ بخش “ساخت و تولید”، “خدمات” ، “سلامت” ، “آموزش” و “بخش عمومی” با انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی دریافت جایزه ملّی تعالی سازمانی هستند.
بنا به این گزارش، ۱۵ شرکت برای سطح تندیس، ۳۰ شرکت برای سطح تقدیرنامه و ۲۶ شرکت برای سطح گواهی تعهد به تعالی در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده اند.
در سال جاری ۲۵۰ نفر از ارزیابان فرایند مذکور با بررسی گزارش‌های ارسالی و بازدید از محل سازمان ها و شرکت های متقاضی در یک بازه زمانی ۷ روزه، از نزدیک نظام‌های مدیریتی را مورد ارزیابی قرار داده و ضمن ارائه پیشنهادهای بهبود در رویکردهای مدیریتی، امتیازی بین ۰ تا ۱۰۰۰ به بنگاه ها اختصاص داده اند که مبنای اعطای سطوح مختلف تعالی تندیس‌ها، تقدیرنامه و گواهی‌نامه است.
در طی ۱۴ سال گذشته نیز سازمان های ایرانی ۱۳۰۰ بار مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود نظام‌های مدیریتی آن‌ها شناسایی شده و بهبود یافته است.