چهاردهمین همایش تعالی سازمانی آغاز به کار کرد

چهاردهمین همایش تعالی سازمانی با سخنرانی محمدعلی محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ساعتی پیش آغاز به کار کرد

چهاردهمین همایش تعالی سازمانی با موضوع “تعالی در خدمت جامعه”، با حضور مقامات، مدیران ارشد و متخصصان این حوزه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
به گزارش ایدرونیوز ، امسال ۷۱ سازمان و شرکت بزرگ کشور، در ۵ بخش “ساخت و تولید”، “خدمات” ، “سلامت” ، “آموزش” و “بخش عمومی” با انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی دریافت جایزه ملّی تعالی سازمانی هستند.
بنا به این گزارش، ۱۵ شرکت برای سطح تندیس، ۳۰ شرکت برای سطح تقدیرنامه و ۲۶ شرکت برای سطح گواهی تعهد به تعالی در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده اند.
در سال جاری ۲۵۰ نفر از ارزیابان فرایند مذکور با بررسی گزارش‌های ارسالی و بازدید از محل سازمان ها و شرکت های متقاضی در یک بازه زمانی ۷ روزه، از نزدیک نظام‌های مدیریتی را مورد ارزیابی قرار داده و ضمن ارائه پیشنهادهای بهبود در رویکردهای مدیریتی، امتیازی بین ۰ تا ۱۰۰۰ به بنگاه ها اختصاص داده اند که مبنای اعطای سطوح مختلف تعالی تندیس‌ها، تقدیرنامه و گواهی‌نامه است.
در طی ۱۴ سال گذشته نیز سازمان های ایرانی ۱۳۰۰ بار مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود نظام‌های مدیریتی آن‌ها شناسایی شده و بهبود یافته است.