سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیاردی در بخش صنعت سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت استان طی سه سال و نیم گذشته خبر داد.

سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیاردی در بخش صنعت سمنان

به گزارش ایدرونیوز به نقل از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنعت در دولت تدبیر و امید از شهریور ۹۲ تا کنون ، درحدود ۱۷ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست در مجموع شاهد رشد مناسبی بوده ایم به طوری که طی این مدت تعداد ۴۹۶ فقره پروانه های بهره برداری صادر شده است که زمینه اشتغال حدود ۶۹۰۰ نفر در استان فراهم شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این مدت  ۲۲۵۵ مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، ۴۹۶ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۱۷۵۹ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.
بهروز اسودی اظهار داشت: در سه سال و نیم گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۵۳ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۳۸ هزار نفر پیش‌بینی شده است.