فردا با حضور خودروسازان ایرانی و نمایندگان برندهای معتبر جهانی افتتاح می شود

آغاز بکار چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور خودروسازان ایرانی و نمایندگان شرکت های معتبر جهانی بمدت دو روز از فردا در برج میلاد تهران آغاز بکار می کند .

به گزاش ایدرو نیوز محورهای عمده این همایش عبارتند از:نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقاء برند ،
زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش،رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدمات فروش و خدمات پس از فروش ، اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش، حاکمیت و قوانین در موضوع خدمات فروش و پس از فروش ، الگوها و رویه های موفق در خدمات فروش و پس از فروش می باشد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، انجمن تخصصی خدمات پس از فروش خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) “چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران” را با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش در تاریخ های ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ در تهران برگزارمی نماید.
مخاطبین این همایش شرکت های بزرگ تولید کننده داخلی و خارجی و نیز واردکنندگان فعلی با شرکای تجاری خارجی خود، انجمن های تخصصی داخلی و خارجی، شرکت های برتر تولیدکننده و تامین کننده قطعات، سازندگان تجهیزات تعمیرگاهی، ارائه کنندگان خدمات، راهکارهای مدیریتی و نرم افزارهای تخصصی بهمراه شرکت های مشاور بین المللی، می باشند. این رویداد یکی از مهمترین برنامه های صنعتی ایران و در مسیر ارتقاء کیفیت و استفاده از رویه های برتر ارائه خدمات در صنعت خواهد بود
این خبرمی افزاید در حاشیه این همایش دو روزه ۶ نشست تخصصی، ۹ کارگاه تخصصی و یک نشست میان قطعه سازان ایرانی و همکاران خارجی و خودروسازان ایرانی برگزار می شود.
نمایندگان شرکتهای خدمات پس از فروش داخلی و خارجی در این همایش دو روزه حضور می یابند ضمن اینکه شرکتهای برتر ارایه دهنده خدمات پس از فروش تقدیر خواهند شد همچنین نمایشگاه جانبی خدمات پس از فروش در برج میلاد و نمایشگاه بزرگ خودرو با حضور ارایه دهندگان خدمات پس از فروش برگزار خواهد شد.