در پیام رئیس ایدرو بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب عنوان شد:

۲۲ بهمن ،‌به سرانجام رسیدن مبارزات ملت به رهبری امام برای دستیابی به استقلال بود

۲۲ بهمن ماه سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده

اینک در طلیعه ی سی و هشتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سال عزت و سربلندی دولت تدبیر و امید در اجرای برجام، فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه را تبریک می گویم. این روز ثمره مجاهدت‌ها، پایداری ها، رشادت ها و از جان گذشتگی های مردان و زنان غیور، آزاده و دلاوری است که از جان خود گذشتند و بی محابا، پرتوان، مصمم، هم صدا با رهبر خود بانگ آزادی را سر دادند و با همبستگی بی نظیر و وحدت کلمه، توانستند آزادی و استقلال را برای میهم اسلامی مان به آرمغان بیاورند.

۲۲ بهمن ماه سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند. مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد حرکت ما حرکت هدفدار، سنجیده ، پیوسته، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است البته نه فقط در گفتار ونوشتار وتبیین؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است.

بی تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایت‌مداری خود تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی شیطنت ها و توطئه های نظام استکباری را خنثی کند و در این میان کوشش خستگی ناپذیر اهالی خدوم و فداکار صنعت موجب رونق و پویایی صنایع داخلی با اتکا بر ساخت داخل و اشتغالزایی و تشویق سرمایه گذاری شده که خود دستاوردهای مهمی برای کشور داشته است.
اکنون با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و غرور آفرین در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن دوشادوش دیگر آحاد مردم شریف حماسه ای بزرگ را در تاریخ کشورمان خلق نموده و بیش از پیش بر افتخارات میهن اسلامی بیافزاییم و به عنوان قطره ای به اقیانوس ملت ملت بزرگ و فهیم ایران می پیوندیم، تا بار دیگر قدرت نمایی سال ۵۷ ملت ایران بروز نماید و جشن پیروزی انقلاب را به رخ جهانیان بکشاند تا نظاره گر شکوه و عظمت خیره کننده حضور آحاد مردم در راهیپیمایی باشند.
منصور معظمی
رئیس هیات عامل ایدرو